2013. december 22., vasárnap

Káposztás csiga

Szeretek sütni. Sokkal jobban, mint főzni. Szeretem a finomságokat. Édességfüggő vagyok. Bár a süteményekben az egyszerűség híve vagyok, nem népszerűek nálunk a krémeses és tortás dolgok, azért néha eszünk. Ez a néha leginkább akkor van, ha az anyósom süt ilyesmit. Ha valaki, hát ő hihetetlen ügyes. Nála minden sokkal, de sokkal finomabb, bár meg kell hagyni azért én is nagyon igyekszem, és nagyon lelkesedem :))

A nagy Őm nem édesszájú, így alapvetően több sós dolgot készítek. Pogácsát, pizzát, csigákat, kenyeret. Ez az, amit minden nap képes lenne megenni. Zsófi is ezeket szereti.
Egy alkalommal sütöttem káposztás csigát. Rendesen elkészítettem a kelt tésztát, mint a kakaós csigához, és elkészítettem a káposztát, mint a káposztás kockához, és meg kell mondani, nagyon finom lett. Azóta az egyik legnépszerűbb étel. Főleg pizzás változatban :))


Ha szeretnétek finom sütiket enni és olyanokat, amelyekben nincs cukor, akkor szeretettel ajánlom a barátnőm honlapját. Judit barátnőmet 20 éve ismerem, és ő azóta ennek a "megszállottja" - pozitív értelemben.www.hazisuti.lapunk.hu
Én nagyon szeretek az oldalán bolyongani, és látni azt a sok finomságot, amit alkotott. És elkészíteni. Mindenkinek jó sütést kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése