2013. december 13., péntek

Új családtag

Macskapárti vagyok. Mindig is az voltam. Nagy Őm pedig kutyapárti. Amikor összeházasodtunk, kaptam tőle macskákat (amiből már csak 1 db él).

Kutyánk eddig azért nem volt, mert mi elég sokat voltunk és vagyunk úton. Bár már 3 gyerekkel nem olyan rugalmas, mint eddig. Úgy voltunk vele, hogy egy macska jól meg tudja oldani az étkezési problémáit, pl. szomszédból, vagy vadászik, de egy kutyát etetni kell. Így nem volt.
Viszont nagy Ő nagyon szereti a Pulikat, én pedig Őt. Ezért most, ennyi év eltelte után úgy döntöttünk, hogy lesz egy kutyusunk. Egyik kollégájától hoztuk el. Nagyon cuki. POGÓnak hívják.



A gyerekek még nem tudják, meglepetés lesz nekik. Ők ugyanis anyukáméknál utónyaralnak. De biztos vagyok benne, hogy nagyon fogják szeretni! Mert olyan édes, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése