2013. december 1., vasárnap

Hálás szombat 8.

Nem akarok mindig arról panaszkodni, hogy fáradt vagyok, és nem érem utol magam, pedig tényleg ez a helyzet. A héten nem is igazán jutott időm a blogra. Most is azért van időm, mert mi lányok vagyunk itthon, és valahogy így ráérősebb az egész. Nagy Őm szegény dolgozik, és ráadásul 16-ozik, ami azt jelenti, hogy majd este 8 körül látom. Eléggé nehéz ez, amikor 3 szakba jár. Persze ilyenkor minden percet kihasználunk.



A lelki egyensúlyom sem tökéletes, de dolgozom rajta természetesen. Nem azt jelenti, hogy depis lennék vagy ilyesmi, az alapvetően nem jellemző rám. Nem szoktam magam alá kerülni, maximum kicsit elfáradni, ami jelen esetben abban mutatkozik meg, hogy hamarabb megyek lefeküdni, ami az én esetemben nagy szó, hiszen nem szeretek aludni, azaz sajnálom az alvásra az időt. Éppen úgy, mint Zsófiám.
De most csak mi lányok vagyunk itthon. Kata most alszik, de előtte gurultunk a földön. Hármasban.
Zsófival meg mesét nézünk, beszélgetünk, főzünk, takarítunk. Bár ez még a "fogunk" igeidő, de most gondoltam gyorsan elmondom, hogy milyen sok mindenért vagyok hálás a héten. Jelenleg cicásat játszunk. Ez azt jelenti, hogy Ő a cica, dorombol, én pedig simogatom és az ölemben ül. Nagyon szeretem ezt a játékot. 
Nimród kicsi fiam nagyon szeret anyósomnál lenni, ő szombat esténként mindig a mamánál alszik, és ott van vasárnap. Ez az egyetlen nap, amikor lehetőségük van a mamánál aludni, de Zsófi legtöbbször hazajön. Az APUKÁJA miatt. Mert nagyon Apás, és kihasznál minden lehetőséget, hogy vele legyen :)
  • Nagy Őm készített nekem a héten káposztás tésztát, mert tudja, hogy a krumplis után ez a nagy kedvencem. Nagyon finom lett, és én nagyon szeretem Őt.
  • Nagy Őmmel elmentünk ajándékokat vásárolni, vettünk a gyerekeknek kesztyűket és sapkákat.
  • Zsófia egyre ügyesebb fit-kiden. A tornatanárnője mondta is, hogy egyre jobban sziporkázik, amitől persze egy anya büszke a gyermekére.
  • Voltunk iskolalátogatásokon, és Zsófia nagyon be van pörögve, már nagyon várja, hogy mehessen.
  • Nimród sokat ügyesedett, egyre önállóbb. Eközben már most azzal tölti a 3,5 éves létét, hogy elcsavarja nénik szívét :), és ezt most tényleg szó szerint gondolom. Elég, ha csak rájuk néz. Van hajlama a kisfiamnak. Utolsó ilyen vicces tette az volt, amikor pénteken az oviból nem jött haza. Azt mondta, hogy megvárja, amíg az óvónéni végez, és majd vele. Így is volt. Ott maradt zárásig, és az óvónéni hozta haza. Még jó, hogy a "szőke hajú óvónéni", ahogy ő hívja, éppen szemben lakik az anyósommal.
  • Nagy élmény, hogy a héten mostanában többet tudtam aludni, mint általában.
  • Hogy mindig elkezdek nagytakarítani, és sohasem érek a végére :)
  • Jó meleg a szobában, mert fűteni nagyon jó.
  • Emberek közt lenni - különös tekintettel a balettes és a fit-kiddes beszélgetésekre.
  • Jó meleg vízben fürdeni.
  • Vasalni, mert nagyon szeretek.
  • Meginni egy bögre kakaót, ami most nagyon jól esett.
  • Felfedezni egy új jó sorozatot - krimi és szerintem mindenkinek tetszik, aki szereti az 1920-as évek hangulatát: Miss Ficher rejtélyes esetei
  • Élménydús szombati nap - gyermektanítást végeztem 2 alkalommal is, ami hatalmas élmény
  • Anyósom krémest sütött - nyami - a kedvencem...
  • Gondolkodni a decemberi családi meglepiken.
És végül a hét képei:
Meseolvasás
Kata nézés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése