2014. január 1., szerda

Egoság - Így kezdődik...

Nos, szeretett Barátaim! Boldog Új Évet Kívánok Nektek!

Nagyon hálás vagyok azért, hogy tavaly jelen voltatok az életemben. 
Én alapvetően egy nyitott és őszinte típus vagyok, aki szívesen osztja meg a gondolatait, érzéseit, élményeit, hangulatait, és mindent, ami ÉN. 
Éveken keresztül próbáltam naplót írni, és bár grafomán vagyok, mindig van toll és papír a közelemben, és ellenállhatatlan késztetést érzek, hogy jegyzeteljek, írjak, rajzoljak vagy csak a kezemben legyen egy toll, amibe belekapaszkodhatok. (Ez nagyon jól szokott jönni akkor, amikor esetlegesen valamiféle előadást tartok gyermektanítás címszóval. Mert hogy alapvetően izgulós vagyok - és nem kicsit, hanem nagyon!)
Mindig rengeteg papír volt körülöttem, és van most is, de ez a blogírás alapvetően izgalmas lett számomra. Eredeti végzettségem gyors- és gépíró, és Nagyon szeretem ezt a szakmát. De tényleg. Elég jól bírom a monotonitást, legutóbbi munkám ilyen volt (egyetlen bajom az volt vele, hogy politikai munkahely volt, és ebből ilyen töményben köszönöm nem kérek!), így úgy gondoltam, hogy így gyorsabb. És tényleg az :)

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem nem hozott lázba az új év. Nem is igazán szokott. Itthon töltöttük, nagy Ő dolgozott a bányában a föld alatt, mi pedig a gyerekekkel itthon voltunk. Aztán aludtunk. 
Nem szoktam fogadalmakat sem tenni, nem hiszek a január 1-i fogadalmakban. Sosem tettem, mert szerintem betarthatatlanok. Változásokat sem szoktam ezzel a dátummal kitalálni, mert hiába tervezek el dolgokat, néha úgy alakul, hogy nem lesz belőle semmi. És nem mindig miattam. 

Biztos Nektek is rohanással és sok izgalommal, feladattal, munkával, szervezéssel, és mindenféle FONTOS, BONYOLULT ÉS EMBERT PRÓBÁLÓ dolgokkal telt az előző év. Nekem is. És elfáradtam. Betegen is fejeztem be, és beteg vagyok még most is. Jó kis évzárás és évkezdés. De ez van! 

Viszont van néhány dolog, amit szeretnék tartani, folytatni vagy ilyesmi. 
Ilyen például a Hálás szombat, amikor ha tudom, van időm és esetlegesen gépközelben vagyok, akkor leírom, hogy mi mindenért vagyok hálás.
Szeretném folytatni, hogy mi édesanyák milyen karácsonyi ajándék(ok)ra vágyunk. Amikor elmentem a szüleimhez, akkor megírtam, és "ütemeztem", hogy szakszóval éljek, de valószínűleg az én hibám és ügyetlenségem miatt, nem jelent meg a blogon. Ezért bocsánat, majd pótolom. / Meg aztán még jövőre, - azaz IDÉN jó lehetőség lesz átgondolni.
És szeretném folytatni az Idő Magamra, vagy ahogy mostanában hívom, az Egos részét a blognak. Ami rólam szól. Amiről írtam nektek, hogy kicsit úgy érzem, hogy több mindent kellene magunknak megengedni, a szó nemes és jó értelmében. Nem lévén robotok :)

Ezzel is szeretném kezdeni az év első bejegyzésemet. 
Mivel is kezdhetném a kívánságaimat, amikor utolsó előtti héten (amit otthon töltöttem) CSODA DOLGOK történtek velem. Amiért úgy döntöttem, hogy ezen a héten NEM CSINÁLOK SEMMIT!
De tényleg! 
Ez az idei év első hatalmas döntése, jó nem?
Ezt tudom, de most mégis 1 hétig máshogy szeretném!

Nem lehetek elégedetlen, hiszen otthon kaptam HÁTMASSZÁZST, amiért nagyon hálás vagyok, és egy PEDIKŰRT, amiért szintén. Két barátnőm jóvoltából. :) Köszönöm Anita és Zsuzsi!
És mivel még mindig betegbe vagyok, tényleg öröm lesz nem tenni SEMMIT! Még nem tudom, hogy hogy fogom csinálni, de ezt megteszem.
És nem arra gondolok, hogy TÉNYLEGESEN nem csinálok semmit egy hétig, hagy szaladjon csak a ház, meg nem főzök meg ilyesmi, hanem olyasmire gondoltam, hogy szívem szerint sétálnék a hóesésben (ha lenne hó), vagy kimegyek Pogóhoz (kutya) játszani egy kicsit, tudjátok, olyasmire, amikor nem kell azon gondolkodni, hogy hova megy a gyerek, a család, milyen program lesz, kinek lesz születésnapja, mit vigyünk, hogyan próbáld nevelni a gyerekeket, vagy megfelelni elvárásoknak, hanem amikor egy kicsit EGYEDÜL LEHETSZ. Ez amolyan Ego dolog, amikor végre egyedül lehetsz a gondolataiddal, és AZOK válaszolnak :)

Ebből a hétből  még nekem hátra van 3 nap, és nem tudom, hogyan fogom megvalósítani.
De ha van kedved és szeretnél ilyen JÓ EGOs játékot játszani, akkor elmondhatod, hogy mi az, amit NEM CSINÁLTÁL A HÉTEN! Adhatunk ötleteket is egymásnak!




Igazából erre vágyom, de a hóesés csak nem jön!

És erre, hogy ne csak este, lefekvés előtt jusson időm olvasni, hanem napközben is.

Ugye nem nagy kérések ezek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése