2015. augusztus 15., szombat

Izgultok?


VÁRJÁTOK?

Nos, tényleg elérkezett az idő.
Ha nem haragszotok, egy kicsit (pár órával) hamarabb, mert elutazunk Zsófiáért anyukámékhoz. Nagyon hiányzik már a kislányom, és nagyon várom a vele való találkozást!

Így este, a kicsit túlpörgős gyerekem bevállalta, hogy segít nekem a sorsolásban. Nem volt könnyű menet, nekem elhihetitek, mert egész nap pörgött, és szaladgált és mindenféle mozgásos tevékenységet végzett... Noha úgy gondoltam, hogy estére már elfáradtak, és két percre meg lehet állni. Tévedtem.

De megtettem mindent az ÜGY érdekében :)

A kisfiam a sorsolókosárral:

Megkérdezte: "Anya, csukott szemmel?" És így is tett.





Megkeverte, és húzott egy nevet:

Gratulálok! Tudod, írj nekem!


De Ti, kedves többiek se aggódjatok, hamarosan jövök egy új játékkal és új tanulmánnyal!

Nézzetek be hozzám máskor is, ki tudja milyen meglepetések várnak még!



1 megjegyzés:

  1. De jó! Úgy örülök, feldobta a napomat! Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés