2020. január 6., hétfő

ÉLETSZÖVŐ # 6. MI VOLT A LEGVICCESEBB SZÁMODRA A MAI NAPON?

Ma elkezdődött az iskola. Én már vártam. A gyerekeim is. Tényleg szeretnek iskolába járni.
Itthon töltöttem a délelőttöt, takarítottam leginkább. Úgyhogy nem igazán volt vicces esemény.

#6.Mi volt a legviccesebb számodra a mai napon?


Ma nem mondtak semmi vicceset a gyerekeim, pedig általában minden nap elhangzik a szájukból valami nagyon vicces. De most nem ez történt. Ma takarítottam. És mivel a takarítás sem túl vicces, inkább a YouTubeon beszélgetős műsorokat néztem, (van egy-két kedvencem) vagy olyat, ami jött. Így találtam rá Liptai Claudia műsorára, Férfiszemmel a címe. Nem szeretem sem a nőt, sem amit és ahogyan képvisel. Szerintem maga a műsor is nagyon gyenge, de néhány fickó ebben a műsorban nagyon vicces volt, így ezt néztem jobb híján. Viszont ráakadtam egy fickóra, akiről eddig nem tudtam. Kajdi Csabának hívják, és állítólag egy modell ügynökséget vezet. Én nem vagyok képben ebben a témában, de a fickó tényleg nagyon vicces. És nagyon meleg. Hihetetlen, hogy azok a pasik (a magyarokról beszélek), akik tényleg őszinték és tényleg jól látnak bizonyos dolgokat, és emberileg is szimpatikusak, homoszexuálisak. (Náray Tamás, Alföldi Róbert, Kulka János, Lakatos Márk, Steiner Kristóf - csak hogy néhányat említsek.)
Ez azért szomorú.
De a műsorban volt néhány vicces jelenet.

És nektek?

Egy nap nevetés nélkül elvesztegetett nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése