2024. február 1., csütörtök

#263. Sóska és kruplipüré

Ezer éve, hogy ételfotót tettem ide fel. Természetesen főzök, de mivel csak gyorsan megfőzök, mire észbe kapok, már el is fogyott minden. Ráadásul a gyerekeimnek nem könnyű főzni, mert eléggé csak a megszokott ételeket szeretik, ami - valljuk be - az én kreativitásomat sem viszi előrébb. De ez van. 
Viszont a sóska!
Örök kedvenc.

A gyerekeim nagyon szeretik, én pedig szívesen készítem, ha van rá lehetőség. Bár mostanában lehet kapni fagyasztott állapotban boltokban, aminek nagyon örülök. 

Szoktam hozzá krumplipürét készíteni, de már anélkül is elfogy. A gyülekezetben, amikor megyek, akkor a felnőttek csak úgy ráröppennek a sóskámra. :)

Így készítem:
Először a rántást készítem el, majd beleteszem a félig kiengedett sóskát, fokhagymát (igen, kell bele), sót, cukrot (jókat), és ha sűrűsödik, a tejet.
 Nagyon finom. Tényleg.

 Fantasztikus!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a sóskát rántott krumplival , vagy csak sós vízben főtt krumplival !

    VálaszTörlés