2022. március 6., vasárnap

A nap kérdése # 20.

 

  • Ki a hírességed?

Én alapvetően rajongó típus és alkat vagyok. Mindig is az voltam. Általában, ha megkedvelek valakit, akkor azt, vagy Őt tényleg megkedvelem és a kedvencem lesz. És nem, nem helyezem Isten elé őket, mint ahogy egyszer azt valaki mondta nekem, mert egyszerűen nem. Miért ne kedvelhetne az ember egy színészt, vagy zenészt vagy akárkit, csak mert jó abban, amit csinál? Nem?

Nem használom a sztár szót, mert utálom. Viszont vannak kedvenceim. 

Mondom és mutatom:

Író híresség:

Színész híresség:

Már egészen fiatal korom óta Harrison Ford a kedvencem, kb. 40 éve, és ezen nem fogok változtatni. Még akkor is, ha nem láttam minden filmjét. De őt emberileg is kedvelem. Nem mintha már nem gondolnám azt, hogy nyugdíjba kellene mennie, de én akkor is szeretem őt. :) 

Zenész hírességem:

Ő sem a mai korosztály, de úgy gondolom, hogy neki van, azaz inkább VOLT Magyarországon a legjobb hangja. Már ő sem az igazi, de ő is kedvenc marad.

 És a másik, akinek sohasem unom meg a hangját:

Na, így visszanézve, azért eléggé régieket választottam. Hát, mert valahogy én magam is le vagyok maradva ennél a kornál. De persze vannak fiatalabb kedvenceim, viszont abban mi az izgalmas? :)

És nektek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése