2023. április 15., szombat

Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket!

Egy régi feldolgozás, de bármikor jól jöhet. :)

 Nagyon fontos, hogy a gyermekeink érezzék és értsék, hogy nemcsak az ételért kell hálát adni, hanem mindenért, amink van, mindenkiért, akivel együtt lehetünk. És persze a szombat áldásáért.

Énekeljünk!
ISTEN SZERET MINDEN GYERMEKET...

Az alapige:

Téma vázlata: 
(Mivel én alapvetően grafomán vagyok,  sok mindent leírok kézzel. Így szoktam készülni az órákra, az alkalmakra és a gyerektanításokra. Számomra jobban áttekinthető. Nem biztos, hogy mindig így lesz, de azért igyekszem.)

Feladatok:
Én innen töltöttem le a feladatokat: http://kateteka.hu/365-bibliai-tortenet/
Igaz ugyan, hogy fizetős, de szerintem megéri, nagyon jó ötletek vannak rajta. És egy-egy témát minden korosztály fel tud használni. Korosztálynak megfelelően vannak a feladatok és a színezők is.

Kézműveskedés:
Először nyomtassátok ki. Majd a gyerekek színezzék ki. Azután vágjátok körbe, a szaggatott vonal mentén hajtsátok be, a füleket ragasszátok fel. 
Jó időtöltést kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése