2023. április 6., csütörtök

#84 Sorozatajánló - Az éjszakai ügynök

Valaki ajánlására kezdtem el nézni. 

Amúgy is szeretem az ilyen nyomozós, kalandokban gazdag sorozatokat. És ez jól sikerült. Kliskéktől mentes volt, ha mondhatom ezt. Tetszett, hogy a főszereplő nem volt benne szuperhős. Állítólag ez egy regény feldolgozása, ami azt mondják, hogy elég jól sikerült. 

A főszereplője egy Peter Sutherland nevű ügynök, akinek az a munkája, hogy a Fehér Ház alagsorában egy telefon mellett ülve várja, hogy csörögjön. És persze, egyszer csörög. :)



 Azt kell mondjam, jók a karakterek, volt benne több ismertebb színész is, kiket más sorozatokban láttam. Érdekes, izgalmas volt a témája is, kicsit politikai is, bár nem vagyok egy nagyon politizáló alkat, ráadásul Amerikáért nem annyira rajongok, mármint a politikájáért, de ezt a legjobb barátnőmmel, aki viszont kint él több mint 30 éve sokszor megbeszéljük. :)

Azért van egy-két dolog, ami nem tetszett. 

Például a szinkron. A főszereplő hangja katasztrofális volt, szerintem sokkal jobban szinkronszínészeink vannak ettől. Volt ugyan benne Mihályi Győző és Kőszegi Ákos is, akik nagy kedvenceim, de nem kellene ezeket elrontani gyenge hangokkal.

A másik, de ez már csak az én heppem, hogy annyira divat lett mostanában, hogy mindenkin tetoválás virít. A főhősön is. Én ebben maradi vagyok, de ez van! Azt szoktam mondani, hogy kár elrontani egy szép férfi / női testet összefirkált izékkel. De ugye mindenkinek az ő dolga. Csak mondom. 

Mindent összevetve jó volt, és állítólag jövőre lesz 2. évad. Azért várni fogom.

Fantasztikus!

2 megjegyzés:

  1. Nekem se tetszik a tetoválás. Milyen lesz majd 30 év múlva a petyhüdt karokon! Egyébként is olyan, mintha piszkos lenne.Áldott ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata mindig azt mondta, amikor kicsi volt, hogy "A bácsinak össze van firkálva a keze." :) - Köszönöm, neked is!

      Törlés