2011. március 9., szerda

Lili

Lili egy kutya. A mi családunk szűkebb "család kutyája". Nagy Őm nagybátyjáéké, aki nagyon népszerű eb. Zsófi nagyon szereti. 
Amikor megismertem a családot, és találkoztam Lilivel, nem voltam vele túl barátságos. Ő persze lelkesen próbálkozott, de én ennek nem annyira örültem. Pedig mindenféle ügyes mutatványt is bemutatott, de szegénynek sehogy sem sikerült a kedvembe járnia. Ő tényleg megtett mindent. 
Ez abból adódik, hogy nem vagyok kutyapárti. Aki ismer, tudja, hogy a cicákat szeretem. Persze, messziről örülök a kutyáknak, de van valamiféle távolságtartásom velük szemben. Nagyon ritka kivétel van. Egyik kivételt Joeynak hívják, egy gyönyörű husky, akire Zsófi születése előtt vigyáztunk.  Íme Joey:
 Én pedig erre vetemedtem akkor, ami nagy szó:


Szóval, el kellett telnie egy kis időnek, hogy Lilit a szívembe zárjam, de most már nagyon szeretem. Annyira vicces dolgai vannak. Lili nagy játékos. Az ennivalóért sok mindenre képes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése