2014. április 5., szombat

Kő-papír-olló...

vulkán kitörés, éles kés! - szokták a gyermekeim mondogatni. 


Nagyon vicces, amikor nekiállnak játszani. Ha el akarnak dönteni valamit, és éppen nem veszekszenek, akkor használják ezt a jó kis játékot. De az az igazság, hogy én is szívesen játszottam egykoron, és szoktam a gyerekekkel is játszani. Szeretjük. 

Én akkor is be szoktam vetni, amikor valamilyen feladat elvégzésére nincs kezdő jelentkező a gyerekek közül. Pl. senki sem akar először fürdeni menni, vagy elkezdeni a pakolást, vagy valamilyen feladatot elvégezni. És általában beválik :) 
Rájöttem, hogy nincs mindig értelme "veszekedni" velük. Egy ideig azt játszottuk, hogy két papírra rárajzoltuk Zsófi és Nimród ovis jelét, és Kata választott egy papírt, és az ment először fürdeni. Azt sikerült elfogadniuk, ám nincs mindig idő ilyesmire, így bevált ez a kő-papír-ollózás :)
És utazás közben is remek játék. 
Fájl:Rock paper scissors.jpg
Közben eszembe jutott a tavalyi X-faktor válogatás, amikor Geszti Péter megpróbálta megtanítani Szikora Robit erre a játékra. Mondjuk elég vicces volt. Mármint maga Szikora. Ugye egy e-x Első Emeletestől nem várja el senki, hogy rajongjon az R-Goért, vagy Szikoráért?, de ezen igen jót mulattam. Meg azon, hogy Gesztinek milyen türelme volt ehhez az egészhez. 
Megnézhetitek itt.
Azért jó játék, én szeretem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése