2015. február 7., szombat

Hálás vagyok #16.

Ez a hét  sem volt unalmas :)
Ezen a héten két jó történetem is van számotokra.

1) Szokás nálunk, hogy amikor nem megyünk iskolába, reggelenként a gyerekek átjönnek hozzám, és összebújunk. Ez történt péntek reggel is. Ilyenkor amolyan összebújós alkalom van. Mondtam a gyerekeknek, hogy megyek, megnézem a kazánt, és teszek a tűzre fát.
Nimród ezt mondta nekem: - De jól öltözz fel anya, ne pizsamába menj, mert megfázol!
:)


2) Az iskolában a tanító néni minden héten értékeli Zsófiék magatartását smile-kal. A mosolygós azt jelenti, hogy jó volt, a szomorú, hogy rossz, és az egyenes vonalú meg a kettő között. (első sor)
Zsófia az egyenes vonalat kapott. Megbeszéltük, hogy anya jobban örül a mosolygós arcnak. Kislányom válasza erre: - Nyugi anya, de a matekom azért 100 %-os lett! :)


  •  A legnagyobb öröm, hogy a héten egy alkalommal hamarabb hazajöttünk az iskolából és egy nap nem kellett menni. És bár Zsófia nagyon szeret iskolába járni (de tényleg!), azért jó volt, hogy nem kellett pénteken korán kelni, és ez nagyon jó volt mindenkinek. A gyerekeknek és nekem is :)
  • Kata felfedezte a havat. Nagy élmény volt neki, hiszen tavaly még olyan kicsi volt, amikor tél volt, de a mostani alkalom nagy öröm és élmény volt neki. Ami időt lehetett, kint töltöttünk, és nagyon örült neki.
  • Nem is beszélve az együtt játékról kint :) Apa elvitte őket szánkózni, amit nagyon élveztek... Ettől jobban már csak azt, amikor egymást húzhatták. De leginkább Kata élvezte, amikor a tesói körülfogták és játszottak vele...
  • Pattogatott kukoricát enni sokat és sokszor :)
  • Semmi bonyolultat és időigényeset nem főzni. Ez dupla :) :)
  • Zsófia nagyon szereti a linzert. A szülinapja alkalmából készült.
  • Nézni, ahogy alszanak a gyerekek. Hatalmas élmény a gyönyörű szempillájukat nézni és gyönyörködni bennük.
  • Matekozni Zsófival és festeni Nimróddal :)
  • Élvezni a meleg kályha duruzsolását, és örülni, hogy van házunk, még akkor is, ha az a banké még :)
  • Elmenni a boltba, és venni magamnak pólókat (ilyet ugyanis ritkán teszek)
  • Meghallgatni egy istentiszteletet, amely nagy hatással volt rám :)
  • Férj rendes volt, mert bár fáradtan jött haza a munkából, azért este meghallgatott, ahogy mondtam, mondtam és mondtam :) És nagyon szeretem őt (ha még nem mondtam volna :) )
  • A héten kétszer elmentem konditerembe.
  • Piros pöttyös Túró Rudit enni :)
  • És persze a héten volt az iskolában farsang. Nem igazán szoktunk részt venni, mert én nem vagyok egy alkotó, varró típus. Ha kapunk ismerőstől valamilyen ruhát, azt tartogatom egy darabig, aztán abból választhatnak, ami van. Zsófia ezt választotta... :) Köszi Szilvi :)
Remélem, hogy nektek is jól telt a hét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése