2015. november 21., szombat

Hálás vagyok #23.

Hát, ezen a héten sem unatkoztunk. Nem is igazán volt időm írni, mert minden nap mentem valahová, és legtöbbször csak délután estem haza.
Sok élményben volt részem ezen a héten is. Csak győzzem leírni :)




  • Vendégségben voltunk, ahol a gyerekek nagyon jól érezték magukat, és olyan hangosak voltak, hogy talán a szomszédok sem értették, hogy mi a kiabálás oka és tárgya. De ahol sok a gyerek, ott nincs csend.
  • Kata megtalálta a 2 évvel ezelőtt karácsonyra kapott cicás-kutyás sapkákat, amelyeket felváltva hord, és persze nyávog is hozzá, mert stílusos a gyerek :)
  • A még meglévő, egyetlen rózsa a kertünkben.
  • Még mindig lelkesen úszik a kisfiam és egyre ügyesebb.
  • Kata ezen a vendégségen labdán áll és egyensúlyoz, a vendéglátónk, Zsuzsa pedig partner volt ebben.
  • Pogó kutyánk lelkesedése, és állandó "simogass meg légyszi"-kényszere.
  • Palacsinta-party :) én is és anyósom is azt sütött és meg sem beszéltük.
  • Férj iskolában volt, és nekem kellett begyújtanom esténként. Jean nagyon szófogadó és már nekem is jól megy. Szeretem a meleget.
  • Sétálni Móron a parkban, és tájat és halakat fényképezni.
  • Nimródkám lefestette magát az oviban és bár meglepő módon kék szemet festett magának, de azért a szempilláit jól megrajzolta :)
  • Férjjel elkezdünk együtt olvasni egy könyvet, amelyet nagyon élvezünk.
  • Elkezdtem gondolkozni a karácsonyi ajándékokon. Van akinek már megvan :)
  • Megvettem a csoki Télapókat, és bár a gyerekek megtalálták :), nem kérték el, mert tudják, hogy az övéké lesz és a csizmájukba kerül.
  • Zsófiának a rajz-szakkörön készített munkáit látni az iskolában kirakva. Persze hogy nagyon büszke vagyok rá!
  • Sok-sok Dóra és Eperke mesefilmet nézni. Hogy őszinte legyek, kicsit már unom is.
  • A héten is örömmel menni és várni a hittanórákra. Jó volt. Szeretem, szeretem, szeretem. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
  • Kezelésre jártam a héten (az ínhüvely-gyulladásom miatt - és még a jövő héten is fogok), és tudtam olvasni. Még ha csak a telefonomon is.
  • Nimródkámmal iskolalátogatóban jártunk, és nagyon élveztük.Oly annyira, hogy már most várja az iskolakezdést. Pedig még van néhány hónap addig :)
 
  • Nimróddal gyalogolni, mert vele nagyon lehet és szeret is.
  • Ibolyát látni a már zord idő kezdetén. 
 Szép új hetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése