2015. november 14., szombat

Hálás vagyok #22.

Ez egy mozgalmas hét volt. Tényleg elfáradtam és nem igazán volt időm semmire a héten. Kicsit szétestem, nem értem utol magam és meglepő módon Férjjel is alig jutott időnk egymásra. Ráadásul a héten sikerült kicsit kiborulnom, ami ritkán van, de most nagy műsor volt... Úgyhogy most nagyon örülök, hogy vége van ennek a hétnek. :)
Nem mintha nem lennék hálás sok mindenért, hiszen ezen a héten is részese voltam sok élménynek. 
  • Nimródkám bátran ment a nagy vízbe úszáson. Oly annyira, hogy nem lehetett kiszedni onnan. Nagyon büszke voltam rá :)

    • Legalább tízszer összepakolni a gyerekek után az építőkockákat. Mert ugyan ők hősiesen összepakolták, kis Kata jön, és kiborogatja. Na, akkor nem nagyon vagyok hálás, de ha nem lépek rá egy kockára, az már hálával tölt el.
    • Egy jó cikk, ami végre nem arról szól, hogy adjunk meg mindent a gyereknek, meg hogy ő legyen a főnök, és hogy a gyerek legyen a főnök a családban. 
    • Lyukas órában Móron az utcákat járni és macskakövet és templomot fényképezni. Móron nagyon sok szép épület van, és szeretem fotózni.









  •  Hallgatni "a fák lehulló levelének lágy neszét" :) és nézni, ahogy a szél körbe forgatja a leveleket. A gyerekeknek nagyon tetszett.
  • Férjjel szülőire mentünk az oviban, ahol Nimródról csupa jót mondtak. Ez azért meglepő, mert sokat küzdöttünk érte, vele és azért, hogy jó, hogy már jókat mondanak róla :)
  • Férj egyik nap meglepett azzal, hogy itthon várt, és kitakarította a szobát, meg felporszívózott. Ez nagyon jó dolog volt.
  • Zsófia rajz-szakkörre jár az iskolában és mindig kiállítják a rajzait. Tényleg nagyon aranyos és nagyon kreatív gyerek. És élvezi is.
  • Ráadásul a gyermekem szerelmes is. De erről nem írnék többet, mert hát ugye ehhez nem adta engedélyét, de tény és való, hogy nagyon aranyosak. Az iskolás szerelem mindig is jó dolog. Ti is emlékeztek az iskolás kori szerelmetek nevére? 
  • Eszembe jutott ez a vers:
 
  • Rákattantam erre a sorozatra, és meglepő módon jót szórakozom rajta. Szeretem a krimiket és a nyomozós sorozatokat. Ebben azt szeretem a legjobban, hogy kicsit más az egész felépítése, inkább amolyan "entellektüeles" nyomozós-krimi. Jó hangulata van. Bár azért meg kell mondanom, hogy nagyon várom, hogy megnézzem az új James Bond filmet.
  • Kétszer tudtam úgy fürdeni a héten, hogy Férj elszórakoztatta a gyerekeimet. És ez egy nagyon nagy élmény nekem :)
  • Katával Dóra a felfedező című mesét nézni, és a Daddy Finger című angol dalocskát hallgatni unalomig. Nekem unalom, neki élvezet :)
  • Férjjel ülni egymás mellett a fotelben és csendben lenni. (Ez leginkább azért van, mert túl fáradt vagy és ő is az, és nem bírsz kommunikálni, mert legszívesebben aludnál, de olyan jó csendben együtt ülni, fogni egymás kezét, és a csendes hallgatni.
  • Hittan órán Mózes életére 5-öst adni! :) Nagyon szeretek ötöst adni :)
  • Zsófiával a szombatról beszélgetni.
  • Örülni a tyúkoktól összeszedett tojásoknak, amiből később sütiket készíthetek.
  • Pénteken annyira belelendültem a főzésbe és a sütésbe, hogy sok mindent készítettem: (pizza, pudingos sütit, túrós kalácsot, szójacsíkot)




  • Szombaton a régi gyülekezetünkbe elmenni, és ott tölteni a szombatot. Aztán a gyerekkel kimentünk a játszótérre, amit nagyon élveztek. De sajnos jött a forgószél-szerű valami... Ám az a kis idő igen jól telt.
Boldog új hetet nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése