2015. november 5., csütörtök

Lelkesedésemről

Itt és Most jön az, hogy népszerűsítem azt, amit csinálok!
Nagyon szeretem és nagyon jó érzés gyerekekkel Isten dolgairól beszélgetni. Látni őket, ahogy formálódnak, gondolkodnak és kérdeznek. Én pedig alapvetően függő vagyok e tekintetben! De tényleg!! (Kérdezzétek csak meg a Férjecskémet!)

Őszintén szólva, nem igazán szeretem a Hittan kifejezést sem, mert a hitet nem lehet tanulni. A hit Isten ajándéka, és azt én, személy szerint veszem komolyan. Az én döntésem, hogy a hitemet, a hitéletemet, a hitvallásomat komolyan veszem. Ezért én jobban szeretem azt mondani, hogy Bibliaismeretet tanítok. A Biblia történeteit, tanulságait, felismeréseit beszélem meg a gyerekekkel, és ezt próbáljuk meg kreatívan feldolgozni, hogy meg is maradjon és ragadjon a gyerekekben.
Én mindent megteszek ezért, és nagyon élvezem...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése