2015. november 7., szombat

Hálás szombat 30.

Vannak olyan hetek, amikor úgy érzed, hogy semmi sem történt, pedig dehogynem! Mindig történik valami különleges egy ember életében, nem is beszélve egy család életéről...
  • Miután hazajöttek anyukámtól sokáig ölelgetni és puszilgatni őket. Nagyon jó kis szombati esténk volt, jókat játszottunk, nevettünk.
  • Reggel mindenki átjött hozzám, és készítettünk egy amolyan közös, ébredős, bújós szelfit :) Nagyon szeretem. 
 

  • Férj itthon volt hétfőn, és ennek mi nagyon örültünk. 
  • Meg annak is, hogy Jean (az új kazánunk) munkába állt. Már nagyon szükségünk volt egy jól működő kazánra, az előző nagyon régi volt, és elég rapszódikusan működött. Jeant nagyon szeretjük :)
  • Férj és Gyerekek este közösen hordták be a fát és utána sötétben fogócskáztak.
  • Bár reggel fázva indultunk, de napközben nagyon élveztük a még szép és jó napsütést. Csodálatos dolog őszi időben sétálni, napfürdőzni :) és hogy a gyerekek még kint lehetnek egy kicsit, miután hazajöttünk az iskolából és oviból.
  • Színpompás levelekben gyönyörködni és ugrálni benne. (ezt inkább a gyerekek tették)
  • Nimródkám rendszeres szerelmi vallomásaiban fürdőzni - ezt nagyon élvezem :)
  • Továbbá, hogy büszkén vállalja azt mindenki előtt, hogy ő nem eszik húst. Az oviban ugyanis mondták neki, hogy "aki nem eszik a Máron napi libából nem lesz erős",  a kisfiam azt válaszolta: Én akkor sem eszek! Büszke is voltam rá!
  • Kislányom egy nap nagyon sok ötöst hozott haza, így a matekból kapott 4-es már fel sem tűnt :)
  • Nem is beszélve arról, hogy ez a hét elég nyávogásmentes volt részéről, ami egy nagy öröm nekem és hálás vagyok érte.
  • Zsófia kérése: "Anya, ha apa hazajött az iskolából, és én már elaludtam, mindenképpen jöjjön be, és pusziljon meg." :) :) :) - mert hogy itt is nagy a szerelem kérem!
  • Tarhonyát főztem a gyerekek kérésére virslipörkölttel. Ez az étel mindig pillanatok alatt elfogy. Nem is értem!
  • Felfedezni, hogy néhány kilóval mínuszban vagyok, mert egy-két ruhám lötyög rajtam :)  
  • Férjtől csokit kapni... 
  • Örömmel menni a hittan órákra, mert a gyerekek nagyon aranyosak, és jól kijövünk egymással.
  • Mákos kalácsot sütöttem a fiúk kérésére.
  • Jó melegben tölteni a mindennapokat (köszi Jean!)
  • Nimróddal úszni menni és büszke lenni arra, hogy már a nagy vízbe is belement!  Még ha csak pár percre is :) Egy hős volt!

  • Anyósom sóskát főzött krumpligombóccal és jó sokat ettem belőle.  
  • Kata cuki beszólásain kuncogni.
  • Férj hamarabb jött haza az iskolából egyik nap, és mi ennek nagyon örültünk. Így ő fürdethette meg a gyerekeket, míg én megnézhettem a Konyhafőnököt.
  •  Zsófival együtt nézni a Konyhafőnököt.
  •  Kicsit pakolgatni és rakosgatni a lomokat, és bár kevesebbnek tűnik, de néha olyan, mintha nem haladnék. Ám minden kicsiért hálás vagyok!
  • Paca nyuszinknak valahogy  sikerült kilógnia a házából, így akciódús, sötétedés utáni nyomozás és üldözés folyt utána. Én speciel halálra izgultam magam, nehogy eltűnjön, zseblámpával vigyáztam, míg Férj hazaért, és próbáltuk megfogni. De már a helyén van, így megnyugodtam.
  • Vadast főzni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése