2015. november 7., szombat

Hálás vagyok #21.

Vannak olyan hetek, amikor úgy érzed, hogy semmi sem történt, pedig dehogynem! Mindig történik valami különleges egy ember életében, nem is beszélve egy család életéről...
  • Miután hazajöttek anyukámtól sokáig ölelgetni és puszilgatni őket. Nagyon jó kis szombati esténk volt, jókat játszottunk, nevettünk.
  • Reggel mindenki átjött hozzám, és készítettünk egy amolyan közös, ébredős, bújós szelfit :) Nagyon szeretem. 
 

  • Férj itthon volt hétfőn, és ennek mi nagyon örültünk. 
  • Meg annak is, hogy Jean (az új kazánunk) munkába állt. Már nagyon szükségünk volt egy jól működő kazánra, az előző nagyon régi volt, és elég rapszódikusan működött. Jeant nagyon szeretjük :)
  • Férj és Gyerekek este közösen hordták be a fát és utána sötétben fogócskáztak.
  • Bár reggel fázva indultunk, de napközben nagyon élveztük a még szép és jó napsütést. Csodálatos dolog őszi időben sétálni, napfürdőzni :) és hogy a gyerekek még kint lehetnek egy kicsit, miután hazajöttünk az iskolából és oviból.
  • Színpompás levelekben gyönyörködni és ugrálni benne. (ezt inkább a gyerekek tették)
  • Nimródkám rendszeres szerelmi vallomásaiban fürdőzni - ezt nagyon élvezem :)
  • Továbbá, hogy büszkén vállalja azt mindenki előtt, hogy ő nem eszik húst. Az oviban ugyanis mondták neki, hogy "aki nem eszik a Máron napi libából nem lesz erős",  a kisfiam azt válaszolta: Én akkor sem eszek! Büszke is voltam rá!
  • Kislányom egy nap nagyon sok ötöst hozott haza, így a matekból kapott 4-es már fel sem tűnt :)
  • Nem is beszélve arról, hogy ez a hét elég nyávogásmentes volt részéről, ami egy nagy öröm nekem és hálás vagyok érte.
  • Zsófia kérése: "Anya, ha apa hazajött az iskolából, és én már elaludtam, mindenképpen jöjjön be, és pusziljon meg." :) :) :) - mert hogy itt is nagy a szerelem kérem!
  • Tarhonyát főztem a gyerekek kérésére virslipörkölttel. Ez az étel mindig pillanatok alatt elfogy. Nem is értem!
  • Felfedezni, hogy néhány kilóval mínuszban vagyok, mert egy-két ruhám lötyög rajtam :)  
  • Férjtől csokit kapni... 
  • Örömmel menni a hittan órákra, mert a gyerekek nagyon aranyosak, és jól kijövünk egymással.
  • Mákos kalácsot sütöttem a fiúk kérésére.
  • Jó melegben tölteni a mindennapokat (köszi Jean!)
  • Nimróddal úszni menni és büszke lenni arra, hogy már a nagy vízbe is belement!  Még ha csak pár percre is :) Egy hős volt!

  • Anyósom sóskát főzött krumpligombóccal és jó sokat ettem belőle.  
  • Kata cuki beszólásain kuncogni.
  • Férj hamarabb jött haza az iskolából egyik nap, és mi ennek nagyon örültünk. Így ő fürdethette meg a gyerekeket, míg én megnézhettem a Konyhafőnököt.
  •  Zsófival együtt nézni a Konyhafőnököt.
  •  Kicsit pakolgatni és rakosgatni a lomokat, és bár kevesebbnek tűnik, de néha olyan, mintha nem haladnék. Ám minden kicsiért hálás vagyok!
  • Paca nyuszinknak valahogy  sikerült kilógnia a házából, így akciódús, sötétedés utáni nyomozás és üldözés folyt utána. Én speciel halálra izgultam magam, nehogy eltűnjön, zseblámpával vigyáztam, míg Férj hazaért, és próbáltuk megfogni. De már a helyén van, így megnyugodtam.
  • Vadast főzni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése