2015. november 3., kedd

Egy 15 éves leány alkotásai :)

Jó pár évvel ezelőtt (kb.8)  ismertem meg ezt a kislányt, akinek az alkotásait szeretném megosztani veletek.
Az apukája be volt osztva hozzánk szolgálatra, és mindig hozta magával ezt a kedves, aranyos kislányt, aki az istentiszteletek alatt mindig rajzolt és csodálatos dolgokat. Már gyermekként látszott, hogy tehetség van benne. Ez mondjuk nem meglepő, mert az anyukája is az.
A kis/nagylány még csak 15 éves, de már most nagyon tehetséges szerintem.

Fantasztikusak a portréi. Még akkor is, ha én személy szerint nem ismerek fel mindenkit rajta :) - Nem ismerem már a mai fiatalok kedvenceit :)


 
 
 
 
 Egy kis másfajta hangulat:

 
 
 

Mesehősnők (Hófehérke és Hamupipőke)
 
AZ én személyes kedvenceim:
 A főkedvenceim - nemcsak a macskák miatt :)

Sok sikert Laura, és csak így tovább!

3 megjegyzés:

  1. Tényleg fantasztikus tehetség! Csak ámuldoztam a képeket látván..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam vele, amikor láttam, hogy miket művel :) Nagyon ügyes!

      Törlés
  2. Szinte hihetetlen! Ha nem ismerném öt és a családot, akkor nehezen hinném el... Gyönyörüek!

    VálaszTörlés