2015. november 28., szombat

Hálás vagyok #24.

Minden hét csupa-csupa izgalom, és talán nem túlzás azt mondanom, hogy túlélés.
Most éreztem először azt, hogy fáradt vagyok, hogy elfáradtam, és sokszor volt úgy, hogy ezt nemcsak lelkileg, de fizikailag is. De persze az ember megy, csinálja, és teszi a dolgát, mert egy hős :), mert mi lenne más egy anya, feleség?
Persze, ebben a sok-sok fáradtságos napban is sok öröm ért. 
Néhány közülük:
  • Hétfőn és Kedden Férj itthon volt szabadságon, és nagyon jó volt.
  • Megvásároltuk a karácsonyi ajándékot mindenkinek, és örülök, hogy túl vagyunk rajta.
  • Kaptam szülinapi ajándékot, ami nem most lesz, de már most örülök neki :)
  • Kata kedden és pénteken Zsuzsa barátnőmnél volt addig, amíg elmentem a kezelésre.
  • Végre VÉGE a kezelésnek! :) Nem igazán érzem, hogy használt, de majd meglátjuk.
  • Kata-napot tartottunk, és sok-sok gyurmát kapott a gyerek, mert hogy gyurmamániás. Akárhol járunk, mindenhonnan "lenyúl" egy kicsit. 
  • Kisfiam rajza önmagáról - felhívnám a figyelmet a szempillák ábrázolására!!!!
  • Ismét jó hittan órákat tartani és beszélgetni a gyerekekkel.
  • Napfürdőző macskákat fotózni.
  • Káposztás tészta, az én kedvenc ételem, amit nagyon-nagyon-nagyon szeretek.
  • Zsófiával keresztet készítettünk és virágokkal dekoráltuk.
  • Zsófia jelentkezett egy matekversenyre. Egész ügyes :)
  • Karácsonyi ihletésű és jellegű oldalakat, blogokat nézegetni.
  • Anyukámat felköszönteni a születésnapján. BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT ANYUKÁM!!!!
  • Kata folyamatosan és állandóan beszél, és sok energiája van, és közben jókat szórakoztunk.
  • Nimród is sokat beszél, és még sokkal fárasztóbb, mint általában szokott lenni. De nagyon bírom, hogy olyan csacsogó.
  • Zsákba gyűjtögetni a használt ruhákat és játékokat, amiket majd odaadunk rászorulóknak.
  • Elkezdeni nagytakarítani, amit nagyon élvezek, csak nincs rá időm.
  • Zsófia elment látogatóba az osztálytársához, és jól érezte magát.
  • Beszélgetni egy barátnőmmel telefonon, jó volt.
  • Zsófia iskolájában most Minyon-láz volt. Az volt a dekoráció, amikor Nimróddal voltunk iskolalátogatóba, és az iskolásokkal is készítettek fotót. És én is Katával, ha már ott jártunk :)
  • Gyerekekkel közösen mesét nézni (még mindig Dóra a kedvenc).
  • Nimródka lelkes beszélgetése a leendő tanítónénijével. Nagyon cuki volt.
  • Majdnem minden este sikerült korán lefeküdnöm :) Ez persze a fáradtságtól volt, de akkor is jó volt időben lefeküdni, és korán kelni.
  • Gyerektanításon Sámuelről tanulni, színezni és kézműveskedni.
Boldog új hetet nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése