2015. december 13., vasárnap

Hálás vagyok #26.


Ismét itt vagyok :)
Immáron rendszeressé vált, hogy nincs időm a blogomra. Sok minden feladatom van, ami miatt nem érem utol magam. Kellene írnom - sokat és még többet, de nem tudom, hogy érek a végére.

  • El sem hiszem, de végre vége a Mikulásos szezonnak. :) Nagyon örülök. Nem vagyok egy nagy Mikulás-fan, de persze nálunk is kaptak a gyerekek sok-sok csokit (aminek persze örülünk, mert szeretjük), de azért tényleg örülök. Természetesen járt az iskolában és az oviban is :)
  • Néhány hangulatkép az iskolából:
 
  • És az oviból:

  •  Zsófiával és Nimróddal rajzokat készíteni egy ifjú házaspárnak. Ugyan az esküvő nyáron volt, de a gyerekeim most rajzoltak nekik. Zsófiáé a bal oldali (lerajzolta a az ifjú párt, szivecskékkel, virágszirmokkal, Bibliával és jegygyűrűvel. A jobb oldali egy vonat (mivel vonattal utaztunk).
  • Babázni, mert nagyon-nagyon jó volt. Újra pici babát fogni és ölelgetni. Nagyon jó érzés, de már nem kaptam kedvet egy negyedikhez.
  • Naplementét fotózni.

  •  Katával sokat nevetgélni, és sétálni a parkban. Jól el is fáradtunk - minden nap.
  • Boltban bevásárolni a még meglévő ajándékokért. Végre vége! Nagyon örülök, hogy nem kellett az utolsó percre hagynom.
  • Nézni Nimródkát, ahogy szépen hajtogat. Nagyon büszke vagyok rá, mert rendben tartja a dolgait, és olyan cuki, hogy még lelkesen is csinálja.
  • Lilahagymás pogácsa - nagyon finom.
  • Csigaleves, ami egy nagyon klasszikus étel. És én nagyon szeretem.
  • Rénszarvasok. Nagyon szeretem a rénszarvasokat, a kedvenc állataim. A gyerekek ezt jól tudják :)
  • A héten nem voltam az iskolában, mert a család lebetegedett. Zsófihoz meg nem tudtam elmenni, mert mama beteg lett, és a sürgősségire kellett vinni. 
  • Hálás vagyok, mert kiderült, hogy konkrétan semmi baja nincs, de még mindig nem tudják, hogy mi az oka a szédülésének. 
  • Sok minden apró dolog volt a héten, amiért hálás vagyok. Várom a következő hetet.
Boldog új hetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése