2021. január 29., péntek

Bosszú, a sorozat

Még tavaly néztem meg ezt a sorozatot, és azt kell mondjam, hogy eléggé tetszett. Vagyis jónak indult, de voltak benne furcsaságok. Néhányszor belekezdtem, aztán abbahagytam, végül úgy döntöttem, hogy rászánom az időt. Alapvetően nem bántam meg, de a vége ennek sem tetszett, szerintem az utolsó évad erőltetettre sikeredett. És persze nem igazán voltam oda a főszereplő pasiért sem. Alacsony is volt, meg nem annyira vonzó. De ízlések és pofonok. Viszont a gonoszok nagyon jók voltak. Jobbak, mint a jó szereplők. Néha már ezért is érdemes nézni egy-egy sorozatot. Nem nekik szurkolsz, de nagyon jó színészek! 

Fiatalként olvastam a Monte Cristo grófját, és persze hogy szurkoltam Edmond Dantes-nak, hogy megszabaduljon és a gonoszok megkapják a méltó jussukat. Kicsit olyan volt, de azért mégse...

Történet:
Emily Thorne sok év után visszatér abba a tengerparti nyaralóba, ahol kislányként egy felejthetetlen nyarat töltött apjával, David Clarke-kal, akit a szeme láttára tartóztattak le igaztalan vádakkal. Emily egyetlen barátnője, Ashley segítségével hamar ismeretségbe lép a gazdagok és sikeresek osztályának helyi hatalmasságával, a csak Viktória királynőként emlegetett Victoria Graysonnal. Emily felhőtlen szórakozásra vágyó, gondtalan ifjú hölgynek tűnik, de valójában minden lépése egy tervszerűen felépített bosszúhadjáratba illeszkedik, amelyet egymaga visz végbe kíméletlen következetességgel.

Amikor két pasi közül kell választani. Az egyiket szereted, de a másikhoz mész feleségül csak a bosszú kedvéért. Érdekes.!

A cselszövők
Azt kell mondjam, hogy Aiden Matist tartottam ebben a sorozatban a legjobb pasinak, és szerintem ő illett a legjobban Emilyhez. Kár, hogy a sorozatban a megszokotthoz ragaszkodnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése