2021. január 5., kedd

Rántott cukkini nagy mennyiségben

Egy olyan fárasztó nap után, mint a mai, az embernek jól esik azt enni, amit szeret.

Nekem ez a rántott cukkini, amit mindig, mindenkor mindenhol képes vagyok megenni. Néha egyedül is. Csak jövök-megyek, csipegetek, és már el is fogy. 

Nem eszek hozzá köretet, én nem szoktam, de persze a családomnak készül hozzá, mert a lányok úgy szeretik. Nimród sehogy. :() 

Idén sajnos a kertünkben nem nőtt meg semmi, nagyon rossz volt alapvetően a termés. De a barátnőm mindig elhalmozott, így volt mit ennem. Nem kicsit örültem. Igazából a rántott cukkini és a krumplis tészta az, amit mindig meg tudnék enni. 


 Mostanában azt a célt tűztem ki magam elé, hogy minden napban keresek valami apró örömöt. És találok is. 
Nagyon élvezem az iskolát és azt, hogy gyerekek között vagyok. Szeretem ezt csinálni, és hatalmas élmény. Nem mindig könnyű (egyáltalán nem az), de mindig szerettem megismerni azokat a gyerekeket, akiket tantítok, akik között vagyok. Lelkileg gondozom is őket. Ha már van rá lehetőségem.  :)
De egy fáradtságos nap után egy habfürdős, kádas élmény és az egyik kedvenc ételed a legjobb párosítás. 

Nektek miis a kedvenc ételetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése