2021. január 20., szerda

Cukkinipörkölt tésztával

 Ma (is) nagyon elfáradtam. Jó dolog tanítani, mindig is szerettem. A nehézségeivel együtt mondom ezt, mert sokkal több benne az élmény és a szépség. Bár van, amikor nagyon bezavar egy-két gyerek a helyzetbe. De mindent egybevetve szeretem, és szívesen is csinálom. 

Egy-két dologra nem érek rá, mint például a háztartás, de ahogy mondani szoktuk, a kicsire nem adunk, majd csak lesz valamikor valami belőle. Hiszen arra sincs időm mostanában, hogy süssek, pedig azt nagyon szeretem csinálni. És mostanában mindig éhes vagyok. És van, hogy nagyon-nagyon éhes vagyok, és ilyenkor persze, hogy valami gyorsat szeretnék készíteni, és amit nagyon szeretek.

Most kicsit drága a cukkini, de néha lehet leértékelve kapni, olyankor többet veszek. Legtöbbszor rántott formában végzi, de most ehhez volt kedvem.  


 Szép napot nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése