2021. január 7., csütörtök

#5. Madártej, mint ajándék

 Nem igazán egészséges. Tudjátok, tej-tojás-cukor kombináció együtt nem tesz túl jót az emberi szervezetnek. És bár régen az egyik kedvencem volt, most már ritkán eszek. Csak amikor az anyósom készít nekünk. Pár évvel ezelőtt ezt kértem a születésnapomra, de mire észbekaptam a lányaim megették, mert ők szeretik. :) 

Aztán úgy alakult a dolog, hogy az egyik családi beszélgetésünk során a bátyám mondta, hogy már ezer éve nem evett madártejet, mert a felesége a 30 év alatt sosem készített. Ahogy mákosat sem. (Itt most nem minősíteném az  ex-sógornőmet, mert nagyon csúnyákat tudnék írni róla, és ezt nem szeretném.) De én azt találtam ki, hogy ez lesz a karácsonyi ajándéka. Úgyhogy megkértem az anyósomat, aki nagyon rendes egyébként e tekintetben, és elkészítette. 

Hát, látnotok kellett volna a bátyám boldog arcát, és ahogy ette...Olyan édes volt. És közben meg sajnáltam, hogy miért is alakult az élete úgy, ahogy, de annak meg örültem, hogy tudtam neki meglepetéssel szolgálni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése