2021. január 26., kedd

Túrós tészta

Régebben nagyon szerettem a túrós tésztát. De az utóbbi időben, talán években alig ettem. Leginkább azért, mert kerülöm a tejtermékes ételeket, de azt sem mondom, hogy nem eszek ilyet. Néha szívesen megeszem. Nem is igazán a szalonna miatt hiányzik, mert azt akkor sem ettem vele, amikor még húst ettem. Ám valamiféle ok miatt sohasem készítettem ezt az ételt. A gyerekeim annyira nem túró rajongók. Maximum palacsintában eszik meg (kivéve Kisfiamat, aki csak túrógombóc formájában), de ennyi. 

Ráadásul nem szoktam túl sokszor tejtermékeket fogyasztani. A túrót nagyon szeretem, de tejfölt nagyon ritkán eszek. Most viszont kedvet kaptam hozzá. Készítettem magamnak egy kisebb adagot. Szalonna helyett sült hagyma került rá. Finom volt, és kicsit nosztalgikus hangulatot ébresztett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése