2021. február 9., kedd

A házasság világnapja

 Nagyon szeretek házas lenni. És hálás is vagyok, hogy Férj a nagy Őm, és hogy Isten adta nekem. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy ezt is mindenkinek joga van eldönteni. Mármint, hogy akar-e házas lenni, vagy sem. Nem értek egyet az erőltetett propagandával, és azzal, hogy meg kell mondani mindenkinek, hogy mi a helyes és másnak hogyan kellene szerintünk élni. Semmilyen tekintetben nem helyeslem. Csak akkor, ha valaki megkérdezi a véleményemet. 

A blog az más, mert az az én oldalam (és mindenki blogja a saját oldala), és ott leírhatja a véleményét, lévén szólásszabadság (bár néha vannak kételyeim e tekintetben is). Én házasságpárti vagyok. Leszek, maradok.

Boldog ünnepet!

2 megjegyzés:

  1. Az hogy támogatom-e ezt a napot bizonyítékként jövőre lesz 50 éves házassági évfordulónk ! Remélem megérjük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok! Ez tényleg szép kerek szám! :) Reméljük, hogy mi is megérjük, vagy legalábbis törekedni fogunk.:)

      Törlés