2023. március 11., szombat

Az őszinte Jézus

Ezt a tanulmányt régen írta, egy számomra kedves ember, akivel sokat és sokáig dolgoztunk együtt. Mézes Judit egy fantasztikus ember, és én nagyon hálás vagyok azért, hogy dolgozhattam évekig vele. Sajnos mostanában nincs időnk írni. Nekem legalábbis, de neki megjelentek mesekönyvei is.

Ez egy régi tanulmány, amit egyszer egy táborban vettem át a gyerekekkel, és most megtaláltam az elmentett anyagaim között. ITT megrendelhető!

Készítettem még nekik egy színes füzetet, amelyikbe minden rajzot, képet, gondolatot beleírtunk. Íme, a füzet. Mindenki ráírta a nevét, a témát és a Tábor idejét.
Belülre ragasztottunk egy Jézus-fejet (én rajzoltam), és aztán összegyűjtöttük Jézus jellemtulajdonságait.
Az egyik téma az Őszinte Jézus volt. Nem vettem át velük az egészet, hiszen 10 témát nehéz 5 nap alatt úgy feldolgozni, hogy meg is maradjon bennük. Nem a mennyiségre hajtok, hanem a minőségre.
Szóval, Nikodémus történetét vettük.
Azt a rajzot készítettem hozzá:




A füzetbe beleragasztva és kiszínezve nagyon jól mutatott:
 
Aztán előkerült a párhuzamos történet is, az érckígyóé.
 Ezt készítettük szemléltetőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése