2023. március 30., csütörtök

#81 Színházban voltam. Újra. És még mindig nagyon jó!

 Az oka annak, hogy keveset tudok bejelentkezni az, hogy új osztályt kaptam. Vagyis most jelenleg kettő osztályban vagyok jelen. Egy 4.-ben és egy 1.-ben. Meg kell hagyni, elég nagy a kontraszt, és eléggé el is fáradok emiatt. AZ első héten, amikor hazajöttem, csak ültem, és néztem ki a fejemből. Most talán kicsit jobb. 

De emellett sok egészségügyi problémám is összejött, és el is fáradtam. 

A negyedikesemmel nagyon jó, mert már fél szavakból tudják, hogy mit szeretnék, hogy működök. Nem egyszerű esetek, de az enyémek, és szeretem őket. Aztán januárban szólt a főnököm, hogy kapok elsősöket is, mivel aki eddig velük volt napköziben nyugdíjba megy. Így is történt. Minden nap délelőtt a negyedikesekkel vagyok, és hétfőn napköziben. Heti háromszor pedig átmegyek a kicsikhez. Ez egy új kaland. 

Nagyon aranyos csapat, nagyon bírom őket. De még szokni kell nekem is őket, meg nekik is engem. De nem lesz rossz. Tegnap el is mentem az osztállyal színházba. A Vadak Urát néztük meg, ami már akkor is fergetegesen jó volt, amikor először láttam, de most is. Fantasztikus volt. 

A Vadak Ura című musicalt néztük meg, és Pesák Ádám igazán fantasztikus volt Agyar szerepében. Nagyon bírtam a hangját, és az egész darabot nagyon jó volt.

De nem titkolom, hogy már nagyon várom a szünetet. Kicsit elfáradtam.

Fantasztikus!

2 megjegyzés:

  1. Annyira együttérzek... Én ebben az évben oviban dolgozom, kiscsoportosaim vannak, de minden nap úgy érek haza, hogy alig élek... Kitartás nekünk, nemsokára tavaszi szünet!
    Ölellek, Bea

    VálaszTörlés