2010. augusztus 9., hétfő

Új seriff jött a városba!

Ma újra megnéztem a Julie and Julia-t. Nagyon szeretem ezt a filmet. Elsősorban Meryl Streep miatt, akit nagyon kedvelek. Nagyon értékes és tehetséges színésznek tartom.Persze a film hangulata is magával ragadó. Ez a Nora Ephron tud valamit, nem?
Igazából a hangulata jött át nekem. De erről már írtam.
Viszont, aki szerintem igazán jó hangulatot teremt a filmnek, az Chris Messina, Eric szerepében.

Mi lesz vacsorára? - kérdezi, amikor a nagy vita után hazajön. Csak szeretik a férfiak a hasukat, igaz? Tényleg a hasán keresztül vezet az út?
De nekem a kedvenc mondatom tőle, amit szoktunk idézni az én drága nagy Őmmel - mert neki is tetszik ez a film -, amikor homárt főznek.
"Új seriff jött a városba!" - mondja a homároknak, miután ráteszi a fedőt.Az a hanglejtés... nagyon vicces.

Tegnap szétpakoltam a lakást. Gondoltam megpróbálkozom a lehetetlennel, és helyet csinálok egy-két dolognak még. Kemény munka. Ez azzal jár, hogy meg kell szabadulnom néhány régebbi kacattól. Muszáj így gondolni rá, mert nem lehet gyűjtögetni véges-végig. Mindig. Mindent. Úgyhogy most a kellemest a hasznossal. Létrázok, guggolásokat végzek (ezzel alakformálok :) - közben nő a helyem, mert kidobálok dolgokat, aztán persze újra betelik, mert valahova tenni kell az 5 zsák kapott holmit.

De most búcsút kell vennem, mert kicsi fiam kinyilvánította abbéli szándékát, hogy éhes. Lehet, hogy már most megértette, hogy anya főzős filmet néz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése