2015. június 11., csütörtök

ABC - A, mint...

Nimróddal elkezdünk alapozni.
Nem baj, hogy vége lett az évnek, de most jött el az az idő, amikor nagyon érdeklik a betűk és a számok, és szeretne tanulni. Minden érdekli, tele van kérdéssel.
És mivel Zsófia már túl van az első éven, de vele is ekkor kezdtem a tanulást, úgy gondoltam, miért is ne? Nem tervezem, hogy túlzásba viszem, de próbálom valamiféle játékos módon megismertetni a betűket vele.
Nem is lehetne jobb betűfelismerés, mint ez a macis ábra. (Az oviban a maci a jele, így jó ötletnek tűnt, és tűnik. Zsófia meg szimplán szeret színezni, neki sem fog ártani, hogy megerősödjön a betűkben.)


Egyenlőre ezt a kis Arany ABC-és aranymondást tanuljuk meg, ami Lilláéktól származik. Én nagyon szeretem, nagyon aranyos, szép és remekül használható. (Tőlük megrendelhető, írjatok neki!)

Elkészítettem a hozzá tartozó bibliai feladatlapot is, de sajnos nem tudok pdf-et feltenni ide, vagy megosztani. Majd hamarosan megpróbálom máshogy megoldani. (De ha valaki segíteni tud ebben, megköszönöm.) 
Szóval, hamarosan jövök a bibliai részével is.
Addig is néhány rajz, az igéhez csatlakozva.

folyt. köv.

3 megjegyzés: