2024. február 2., péntek

#264. Egy kis régi hangulatú tél, avagy nosztalgia

Néha, amikor van egy kis időm (tényleg kevés van), olyankor szeretek nézelődni mindenfele, ahol jó kis cikkek, információk, ismeretanyagok vannak. Tudjátok, már sokszor meséltem arról, hogy szeretem a régi korokat, a hangulatát, az épületeit, még a szokásokat is. El tudok merülni a régi dolgokban, szeretek nosztalgiázni. És nem fáraszt a régi, csak az új. Ez utóbbit elég nehezen szokom. Az újat, amit nem ismerek. Mivel nem vagyok rugalmas.

És még régen, egy régi blogon, blogban találtam ezeket a képeket. Budapesten készültek, amit én ugye nem ismerek, (mármint nem tudom melyik utca hol van pl.), de a hangulata akkor is nagy élményt adott nekem. Sajnos már nem tudom, hogy melyik blog volt, és elfelejtettem feljegyezni, amit sajnálok, mert lehet, hogy találtam volna még itt régi képeket, de ez van. 

Egy kis igazi, téli hangulat, így február elején.

így fáztunk akkor 6.jpg

így fáztunk akkor 5.jpg

  így fáztunk akkor 1.jpg

így fáztunk akkor 9.jpg

 így fáztunk akkor 2.jpg

így fáztunk akkor 7.jpg

így fáztunk akkor 8.jpg

így fáztunk akkor 11.jpg

így fáztunk akkor 10.jpg

így fáztunk akkor 3.jpg

így fáztunk akkor 4.jpg

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése