2015. október 31., szombat

Hálás vagyok #20.

Ez a hét a két nagyobbik gyermekünk nélkül telt. Nagyon furcsa volt, hogy nem voltak itthon. Csend honolt a házban (csak Kata alapozott, de az sem volt semmi a héten), én meg néha nem találtam a helyemet. Mentem a szobájukba, pakolgattam a ruhájukat... Nagyon hiányoztak, de ma hazajöttek, és én nagyon-nagyon boldog vagyok!!!

Így a héten nem készült túl sok kép, de azért most is sok mindenért vagyok hálás. Leginkább ezért a képért, amit sikerült készítenem:

Hát nem édesek? Ugye, azok?
És hogy még miért?
  • Férj ugyan éjszakás volt a héten, de 2 nap szabadságon volt, velem, velünk. Ez olyan nagyon nagy élmény, mert nem kellett neki iskolába menni, és hirtelen olyan sok időnk lett együtt, hogy hálásak voltunk minden együtt töltött másodpercért, percért és óráért.
  • Férj ki tudta magát aludni, mert amikor iskolai idő van, és éjszakás, akkor az nem túl jó neki.
  • Kata nagyon aranyos volt egész héten, bár sokszor hiányolta a tesókat.
  • Nagyon boldog vagyok, mert Kata babánk szobatiszta lett, és ezt ő is nagyon élvezi. Ráadásul nemcsak szobatiszta lett, hanem elkezdtünk esténként leszokni a ciciről, így már egy ideje a nélkül alszik el. Nem könnyű menet, de alakulunk.
  • Ebből kifolyólag nem ébredek fájó háttal és nyakkal, vagy legalábbis kevesebbet :) :)
  • Minden nap beszélni telefonon a gyerekkel, hallani a hangjukat.
  • Zsófia telefonban felmondta nekem minden alkalommal az Itt van az ősz, itt van újra...című verset!!!
  • Nimródka élménybeszámolóját hallgatni, és minden mondat után az OKÉ, ANYA! - mondatot hallani.
  • Recepteket nézegettem és válogattam, hogy mely sütiket szeretném majd megsütni. Már nagyon várom :)
  • Férjjel egész héten néztük a Konyhafőnököt. Ez olyan aranyos volt tőle, mert nem szereti a főzős műsorokat, de ezt hősiesen végignézte velem, ha már nem volt itthon Zsófia, akivel ezt nézni szoktuk.
  • Letakarítottam a gáztűzhelyet és rendbe raktam az egyik könyvespolcot. Ez nagyon jó érzés volt!
  • Férjnek pizzát sütöttem.
  • Csigalevest főzni és enni (Hús nélkül természetesen). A kép nem lett jó, de az íze igen.
  • Kicsit újra rajzolgatni, nem sokat, de már ennek is örültem.
  • Férj most megvette nekem a karácsonyi ajándékot, amiről elvileg nem tudok, de gyakorlatilag ott voltam, de mégsem tudok róla :) :)
  • Palacsintával, krumplipürével, rántott sajttal és rántott zellerrel várni a gyerekeimet haza, illetve a gyülekezetben.
  • Kata annyira jól érezte magát a gyülekezetben, hogy nagy felsős iskolás gyerekekkel játszotta végig a napot, és még aludni sem akart elmenni időben. De aztán elaludt, és olyan cuki volt.
  • Miután megjöttek, sok-sok puszit adni nekik és ölelgetni őket.
  • Este együtt mesét nézni.
  • És most a mosolyukban, a hangjukban, a nevetésükben fürdőzni. SZERETEM ŐKET!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése