2017. február 17., péntek

Bögrék



Ki ne szeretné Agatha Christie könyveit? Ki ne szeretné akár olvasni, akár nézni a zseniális kis belga detektív izgalmas kalandjait?
Az az igazság, hogy akárhányszor olvastam tőle egy-egy könyvet, még mindig lebilincsel, magával ragad... még akkor is, ha tudom ki a gyilkos, és tudom hogy mikor mi fog történni. A Story 4-en sokszor adnak Poirot történeteket, és az új Miss Marple-osakat is, amelyek nem tetszenek nekem.

Tudjátok, hogy nagy bögrés vagyok, szeretem a bögréket, és most találtam kettőt, amit szeretnék itthon. :)
Ha már Poirotról van szó...
A másik bögre, ami nagyon tetszik... nost, én amikor ezt megláttam, Férjnek szeretném.
Nagyon szeretjük az NCIS-es filmsorozatot. Eléggé vicces. Még akkor is, ha gyilkosságokat derítenek fel, akkor is viccesek helyzetek és jelenetek vannak benne. És a filmben vannak Gibbs-szabályok, amelyeket olyan sokszor idéznek.
                                              Képtalálat a következőre: „gibbs rules”
De mivel nagy bögre rajongó vagyok, és szívem szerint mindenhol vennék bögrét, ahol járok, de nincs helyem tárolni... nos azért ezeknek a bögréknek nagyon örülnék..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése