2017. február 24., péntek

Amikor sokáig beteg vagy és a Férjed meglep :)

Ez  nem most történt, csak most volt időm megosztani Veletek. :)

Amikor az ember lánya beteg, és sokáig beteg, akkor nincs kedve se enni, se főzni.
Viszont nagyon jó, hogy van egy Férje, aki gondoskodik róla, aki figyel rá, hogy túlélje a hetet, heteket. És akkor is enni ad neki, amikor semmi ereje és energiája a táplálékbevitelhez. :)
Nos, a januártól-februárig tartó időszak eléggé sok erőt és energiát kivett belőlem, és tényleg sokáig voltam beteg.
Nem is beszélve arról, amikor egyszerre nyomja mindenki az ágyat, és mindenki a túlélésért játszik, küzd...
Jó volt, hogy nem egyszerre betegedtünk meg, hanem mindenkinek volt ideje egy kicsit szenvedni :), és engedni, hogy a másik ápolja, szeretgesse... és a gyerekeket (amikor éppen nem ők voltak a betegek) lefoglalja.

Sok minden miatt szeretem az én Férjemet, de erről már írtam nektek. Sokat és sokszor.
Éppen ezért voltam neki hálás, amikor elkészítette nekem ezt a finom ételt, amit nagyon szeretek, de amit sajnos kevésszer készítünk. Mert csak mi, ketten szeretjük Férjjel.
Avokádókrém pirítóssal, sajttal és piros paprikával.
Én mondjuk nem vagyok nagy sajtos, ritkán eszem, de mivel Férj készítette, az ember nem elégedetlenkedik, hanem eszik. :) De persze lehet rá tenni vegán, növényi sajtot.

De színben is jól néz ki, nem? Olyan magyaros fílingje van.
És persze finom is volt.

Az avokádó krém receptje itt található. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése