2022. május 1., vasárnap

10. Lomtanítás - Emailek

 

Alapszintű felhasználó vagyok a neten. Írok levelet, kapok levelet, bár jobban szeretem a kézzel írottakat, noha nem ebben a világban élünk már. :( Olyan hálás vagyok, hogy abban az időben voltam fiatal, amíg ez működhetett. Sokat és sok emberrel leveleztem életem során. Szerettem levelezni, új embereket megismerni, barátokra szert tenni. De ez a mai világ sajnos nem olyan. 

Ettől függetlenül levelezek, mert van, akivel így tartom a kapcsolatot, de ezen kívül a Messenger a mai világban a gyors üzenetek hírvivője. És én szeretem ezt is, mert gyorsabban eljut az emberhez mindenféle információ. 

Meglepő tapasztalataim is vannak e tekintetben. Hihetetlen, hogy milyen pofátlan emberek vannak ebben a világban. Ha nem a saját bőrömön tapasztalom, akkor el sem hiszem. Mármint levelezés tekintetében. Mintha már nem lenne romantikája, hangulata az egésznek. Nagyon furcsa ez nekem. 

De akkor is, mivel túl sok email gyűlik fel, és sok belőle a reklám meg a mindenféle "engemvásároljmeg" típusú hirdetés (amit nem értek, mit keres a postaládámba), gyakran szanálom a nem odavaló emaileket. Rendszeresen. 

Azt viszont tudom, ha kapok egy emailt, és nem válaszolok rá rögtön, akkor sokszor elfelejtem. Csillagozom én meg minden, de ismerve magamat, tudom, hogy ez így jó. Mindenkinek. :)

Viszont a film nagyon jó. A kedvencem:

Ti hogy vagytok az emailezéssel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése