2022. május 28., szombat

Találkoztam a kedvenc színészemmel

Sokszor meséltem arról, vagy legalábbis remélem, hogy lejön az írásaiból, amelyek az utóbbi időben ritkult, időhiány miatt, szóval, hogy rajongó típus vagyok. Nagyon. Ha valaki a kedvenc színészem, íróm lesz, vagy olyan ember az életemben, akire felnézek, azért nagyon tudok "rajongani", a szónak persze a nemes értelmében.  

Van egy kedvenc magyar színészem nekem. Nem annyira ismert, bár játszott néhány filmben is, de leginkább színházi színész. Még a nyíregyházi évek alatt LETT a kedvencem. Színházban játszik elsősorban, de néhány filmben is feltűnt.

Aztán ő eljött Nyíregyházáról, majd én is. És mikor kiderült, hogy Székesfehérvárra jött I am happy. 🙂

De sokáig nem jutottam el színházba, mert jöttek a gyerekek. Mindegy, nem tudtuk megoldani.

De most pénteken színházba mentünk a gyerekekkel. Iskolai előadás volt. Rengeteg gyerek a Lázár Ervin program keretében. És egyszer csak jobbra néztem,és ott volt 

AZ ÉN SZÍNÉSZEM, aki a kedvencem, már évek óta.

Gondolhatjátok!
Rajongó típus vagyok, vigyorogtam, mint a vadalma. Azzal a lendülettel mentem oda hozzá, és közöltem vele, hogy nekem aztán évek óta a kedvencem, és megkérdeztem, hogy megengedi, hogy készítsünk egy fotót. Persze, kedves volt, de láttam rajta a meglepetést. 

Hát, igen. Jött a szabolcsi lány, akiből bátor lány lett az évek alatt, már nem fél az emberektől, aki bátran megszólít bárkit félelem és idegeskedés nélkül.

Egyed Attila, mert így hívják őt, egy kedves ember. Ott volt a kislánya, a felesége, és a kezébe nyomtam a telefonomat. Ez a kép készült. A kislányt kitakartam. De nagyon cuki, tiszta apja.

Aztán azzal a lendülettel rohantam az osztályomhoz, de egész nap repdestem,mint valami bolond huszonéves. Ilyen vagyok. 
Rajongó típus, alkat.

Kedves ember. És azt sajnáltam csak, hogy nem beszélgettem vele sokat. 
Ő is elhozta a kislányát megnézni a darabot, csak sajnos a másik oldalon ült. 🙁 
Jó, mindent nem lehet egyszerre!

De azóta is repdesek.❤️

Ui. A darab is nagyon jó volt, sokat nevettünk a gyerekekkel.


2 megjegyzés: