2012. október 12., péntek

Barangolások a Szív Országában

Már többször jeleztem, és az oldalamon láthatjátok is, hogy nagy rajongója és rendszeres olvasója vagyok a Nyitott Szemmel című újságnak.) Nagyon jó újságnak tartom. Keresztény tanítások és értékrendek vannak benne. Elgondolkodtató témákkal, olyanokkal, amelyek kell, hogy foglalkoztassanak és érdekeljenek minket.
Szeretném ajánlani nektek ezt a remek könyvet. BARANGOLÁSOK A SZÍV ORSZÁGÁBAN. (Itt a legolcsóbb, megnéztem az árakat.)
A szív országa a Lelkiismeret Birodalmában található, ahol igaz történeteink szereplőit szeretetteljes gondoskodás veszi körül. Utazásunk hősei elmondják, hogyan győzték le a félelmeiket. Mit tettek, ha igazságtalanság érte őket. Ha meglopták, vagy csalásra biztatták barátaik? Megtudhatjuk, hogyan vált egy engedetlen kisfiú szófogadóvá, s mit tegyünk, ha kutyák támadnának ránk, vagy ha gyermekrablók tűnnek fel a környéken? 
De olvashatunk még furcsa gyerekekről, kedves állatokról, az irigység és a testvérféltékenység legyőzéséről és arról, hogyan avatkoznak be őrzőangyalaink az életünkbe, ha bajba jutunk.

Igaz történetek nagyobb gyerekeknek Istenről. Tapasztalatokról, tanúságokról.
Én már elolvastam (magamnak), mert még Zsófi nem érti. De nyáron, amikor kisiskolás csoportom volt, esténként mindig meséket kellett olvasni nekik. Kérték. Ezt a könyvet választottam, és nem bántam meg.
Mindenkinek szeretettel ajánlom, de akinek nagyobb gyermekei vannak, különösen!
Higgyétek el, nagyon jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése