2013. június 26., szerda

3 gyerek

Sokszor hallottam azt, hogy "Ó, három gyerekkel nem lesz könnyű." meg "Hogy ebbe a világba 3 gyereket vállalni... ez aztán a nagy felelősség!" (persze tudom, hogy felelőtlenségre gondolt!)
De én örülök a 3 gyermeknek.

Istentől kaptuk őket, és hálás vagyok. Még akkor is, ha csatákat vívunk, ha nem mindig jutunk közös nevezőre, ha vitáink vannak, ha megpróbálják az akaratukat érvényesíteni, ha hisztiznek és műsoroznak...

DE KÖZBEN MEG:

  • aranyosak,
  • barátságosak,
  • cserfesek,
  • drágák,
  • ennivalóak,
  • édesek,
  • fantasztikusan viccesek,
  • gyönyörűek,
  • hálásak,
  • izgalmasak,
  • jókedvűek
  • kedvesek,
  • madarasak :)
  • naivak,
  • okosak,
  • pajkosak,
  • rendesek (nem pakolás tekintetében)
  • segítőkészek
  • szeretnivalóak
  • tehetségesek,
  • viccesek
  • zseniális bemondásaik vannak néha


És igen, nem mindig könnyű, de MEGÉRI!
És a kritikusoknak mindig azt szoktam mondani: nem neked szültem, és nem neked kell felnevelni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése