2013. június 26., szerda

Rajzoltam nektek!

Ma egész nap az ügyintézésről szólt a délelőtt. Orvoshoz akartuk vinni Kata babát, aki napok óta lázas, és már tegnap akartuk, csak a gyermekorvosunk elment a szokásos 1 havi nyaralására. Mi általában 1 évben 1x, 2x megyünk, mennénk orvoshoz, de ez nem sikerült. Aki meg helyettesítette, az már akkor nem rendelt. Erre ma elmentünk a helyetteshez. Azaz, mentünk volna, mert Semmelweis-napot tartanak az egészségügyben, így nem volt orvos. Semmilyen.
Ez persze engem alapvetően nem zavar, úgy értem ettől még lehetne rendelni, nem?
Pedagógus-napon is tanítás van, meg Bányász-napon sem áll meg a munka a föld alatt...
Úgyhogy az orvosi vizit elmaradt.
Így jobb híján elmentünk az anyósomhoz, ahol ettünk egy kis sóskát. Mert az nálunk mindig nyerő.
Így nem kellett kapkodva főzni.
Most mindenki alszik. Nekem is kellene, mert mostanában keveset alszom éjszakánként a gyerekeket őrzöm, de nem sikerül. (Nem vagyok egy jó alvó!)
Így mivel nem főztem, de hogy ne legyetek zöldségek nélkül, rajzoltam nektek:
Kinyomtatható és kiszínezhető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése