2014. március 15., szombat

Hálás vagyok #12.

Szeretem képek a gyermekeimről.

Az elmúlt hét is elég sűrű volt. Ahogyan Réka is írta, nálunk is sok program volt, sok fele mentünk, jártunk, mindenfélét csináltunk, és mivel jó idő volt, szinte alig voltunk bent a házban. Mondjuk ennek a lakás látja a kárát, hiszen nem igazán volt idő pl. a nagytakarításra, de holnapra Nimródom azt ígérte, hogy segít.
Ő egyébként az a típus. Nehéz eset meg minden, de nagyon házias és nagyon szeret segíteni.

Amióta új fényképezőgépet vettünk, nem merem annyira használni, mert eléggé hiper-szuper (az én használatomhoz), bár én eléggé antitalentum vagyok pl. a fotózásban, vagy a számítástechnikában, de a magam módján fotózok. A legtöbb nem sikerül. Nálunk Férj a nagyon jó fotós, nagyon jó érzéke van hozzá, csak sajnos kevés ideje van. Pedig nagyon jó fotókat készít.
Ezeket én készítettem:



  


Ezek pedig férj néhány kedves képei:
Legtöbbször tájképeket fotóz, és nagyon ügyesen!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése