2014. március 1., szombat

Hálás vagyok #11.

Sok jó dolog történt a héten. A legnagyobb élményem az volt, hogy Férj itthon volt, és anyukám is itt volt nálunk  néhány napig. 

Ennek következtében
- sétáltunk többször is Férjjel, ami nagyon romantikus volt és már nagyon hiányzott nekünk,
- délutánonként tudtam aludni néhány alkalommal (köszönöm Anya!)
- Anyukám láthatta Zsófiát balettezni és fitkidezni, és persze nagyon büszke volt az unokájára,
- újra van fóliasátor a kertben :)
- süt a nap, és a gyerekek sokat vannak kint az udvaron, főleg Nimród, ő szinte be sem jön. Bár ha enni hívom, azonnal :)

Anyukám és Kata - nem ebben a sorrendben :)
A mai szombatom nagyon jó volt.
Egyedül mentem el a gyerekkel gyülekezetbe, ami kicsit nehézzé tette az egészet, mert nagy Őm nem érezte túl jól magát, és nem akart vírust hordozni. Nem igazán szeretek Férj nélkül menni a gyülekezetbe, de már régen voltunk, és a gyerekek is nagyon vágytak menni, és én is. Ráadásul a kedvenc prédikátorom volt, őt szeretettel ajánlom mindenkinek, aki szereti a logikusan és jól levezetett előadásokat vagy igehirdetéseket.
A főiskolán Ő volt a kedvenc tanárom, Ő tanította a Megváltástörténet tantárgyat, amit nagyon szerettem és az egyik kedvencem volt. Ötösre is szigorlatoztam belőle, amire nagyon büszke vagyok :)

Hát, egyedül, három gyerekkel nem egyszerű elmenni bárhová is. De a gyülekezetben segítségemre voltak, és ezért hálás is vagyok. Amikor Katát altattam, a többiekre figyeltek, vagy elvitték hátra a játszószobába őket.
Ma délelőtt én voltam a gyermektanító, és Apostolok Cselekedeteiből vettük azt a részt, amikor Péter és János a Nagytanács előtt volt. Nagyon aranyosak és lelkesek voltak. Meg nagyon élvezték egymás társaságát, mert nagyon régen találkoztak a gyerekek, és ezt olyan aranyosan tudják kimutatni. Még a kisfiam is, aki először nem akart jönni, mondta, hogy vigyáz az apukájára itthon :), aztán mégis eljött, mert nagyon szeret jönni. 
Az istentisztelet alapigéje a János 3,16 volt.
Ebédre vittem egy kis mákos sütit, mert a gyülekezetben a férfiak többsége nagy mákrajongó. És ezt kérték :)
Aztán délután tartottam egy kb. 10 perces áhítatot. 
A gyerekek jól érezték magukat, én pedig úgy mentem haza, hogy egy újabb áldott szombaton vettem részt!

A hét képei a gyerekeimről:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése