2014. március 29., szombat

Hálás vagyok #13.

Ma nem mentünk gyülekezetbe, mert a gyerekek ismételten megfáztak. Folyik az orruk és köhögnek.
Nem tudom, hogy mennyire időjárás-függő ez, én arra tippelek.
Pedig jó lett volna Veszprémbe elmenni, (körzeti volt) és én mindig szívesen találkozom testvérekkel, akiket régen láttam, de nem szeretném sem az időseket, sem a gyerekeket megfertőzni. :)
Így otthon maradtunk.
Azaz nagy Őm és a nagyobbik gyermek elmentek kicsit kirándulni, ahol nincsenek emberek, és nem lehet megfertőzni senkit, de közben kint vannak a természetben, és csodálhatták a jó Isten csodálatos alkotásait.
A képek, amelyeket Férj készített még a gépen vannak. Előbb-utóbb felkerülnek majd. Én sajnos nem tudom úgy kezelni, ahogy a régit, de tanulom. :)
Mi Katával itthon voltunk, és én hallgattam egy előadást, istentiszteletet.
Egyik Kedvenc prédikátoromtól: www.stramszki.hu (Itt található egy remek sorozat a Jelenések könyvéről! Mindenkinek szeretettel ajánlom!)

És mivel jó idő volt, Katával mi is sokat sétáltunk kint. Az az igazság, hogy az éjszaka elég keveset aludtam, és fáradtnak éreztem magam ahhoz, hogy elmenjek hegyet mászni plusz 8 kg-mal.
De a gyerekek nagyon élvezték, és én is.

Hálás vagyok az elmúlt héten a jó időért, a jókedvért, a vidámságért, amit nagyon élveztem. Sokat nevettünk (és sokat vitáztunk is), de alapvetően nagyon bírom őket, és nagyon hálás vagyok az én kis családomért.

Az elmúlt hét egy olyan pillanatait szeretném megosztani Veletek, amikor kint voltak a gyerekek, a felnőttek - mindenki az udvaron. Amolyan vidám hangulatú kintlét volt :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése