2014. június 30., hétfő

Háromból kettő

beteg...

A hét - ahogy említettem - elég húzós.
Kata baba kezdte és még ma is folytatta a lázas napjait. Ma el akartam vinni orvoshoz, erre nem kiderül, hogy mától 1,5 hónapos szabadságát tölti?
Ezzel nekem speciel nincs bajom, csak az a vicces, hogy egy évben kb. egyszer, maximum kétszer megyünk orvoshoz. Nos, az egyik alkalommal a doktornőnk nincs. Ma is így alakult, de talán lassan kilábalunk ebből a megfázásból, orrfolyásból, taknyosságból.
Aztán tegnap Nimródkám is beleesett az egészbe. Olyan szinte jutottunk, hogy már a füle is fájt. Ez azt jelentette, hogy végigsírta a napot. Nyűgös volt, és sírt, sokat. Az a baj ezzel, hogy amikor ő sír, az inkább az üvöltés kategória, mert ő mindent drámaian él meg. Legyen az szúnyogcsípés, sértődés vagy fájdalom.
Fel is hívtam a móri sztk-t, hogy kérjek időpontot a fül-orr-gégészetre, de csak péntekre kaptam. Na, tessék!
Addig meg hagy üvöltsön!

Mondjuk bevettem a Kövirózsa-trükköt, és most egyenlőre bevált. Alszik.
Reméljük a Kata éjszakája is jó lesz.
Meg az enyém is.
:)
Ui: Zsófit néhány napra eltávolítottuk itthonról, remélve, hogy nem kapja meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése