2014. június 24., kedd

Csajos dolgok

Az az igazság, hogy nem vagyok egy nagyon nőies nő típus. Vagyis... 

Mindig is fiús lány voltam. Két bátyám van, akik mellett leginkább fociztam, fára másztam, indiánosdit játszottam, bicikliztem és mindenféle "nem lányos" dolgokat csináltam. 
Ráadásul gyermek- és tinédzserkoromban sem voltam túl magabiztos e tekintetben. 
Nem festettem soha magam, - gyenge próbálkozása volt a középiskolás osztálytársaimnak azt illetően, hogy megpróbáltak kifesteni, de akkor meg úgy éreztem magam, hogy "miért bámul engem mindenki, amikor nem is akarom, hogy észrevegyenek?" Addig sem igazán szerettem, akkor meg még jobban úgy éreztem, hogy elbújnék a föld alá. Fóbiás voltam nagyon sokáig.

Azóta eltelt sok év. 
Nagyon sokáig fóbiás és kisebbségi komplexusom volt (részletekről csak annyit, hogy a bátyám és a barátnőm éppen abba a kategóriába tartozott, amibe én nem: népszerűek voltak, helyesek és szépek, jó tanulók, versenyekre vitték őket, és még sorolhatnám) de ebbe most nem megyek bele. Tényleg nagyon sokáig úgy éreztem, hogy BÁRCSAK NE VENNE ÉSZRE SENKI!

Aztán nagy örömömre Férjjel találkoztam és attól kezdve minden megváltozott az életemben. 
Már szívesen vagyok Nő és Élvezem is ezt a szerepet. 
Nem követem a divatot (sosem tettem), nem vásárolok ilyen típusú ruhákat. Mindig a praktikumra figyelek.
Még most sem használok festéket. 
Annyi a történet, hogy két dolgot használok:
a) dinnyés labellot                                    b) barna típusú körömlakkot            


Az elsőt rendszeresen, leginkább ősszel, a másodikat akkor, amikor már úgy érzem, hogy túl sokat mosogattam és törik a körmöm.

Mindenesetre a Zsófia lányom éppen az ellentétem.
Ő amolyan igazi csaj, csajos allűrökkel. Mindig festené magát, mindig pörgős szoknyát és kopogós cipőt hordana, és fontos neki, hogy rózsaszín és szép legyen MINDIG.
Az, hogy rendszeresen "lenyúlja" a Labellomat, nem meglepő... :)
Aztán pár napja kifestettem barnára (csak ilyen színűre festem) a körmömet. Neki is ki kellett :)





Kíváncsi leszek Kata babára, hogy melyik kategória lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése