2014. augusztus 19., kedd

Készíts limonádét!

Csak máshogy.

Én nem annyira vagyok limonádé kedvelő, már a folyékony formájában. Műsor formájában néha rám jön, és akkor szívesen megnézek egy-egy limonádé-filmet. De persze ezt sem kell túlzásba vinni, mert nem hiszek abban, hogy mindig mindenki szép, okos, gazdag, tökéletes és egyebek...

A limonádé arra való, amikor nagyon melege van az embernek, akkor felfrissíti magát vele. Én alapvetően a vizet szeretem ilyenkor, de néha jót tesz egy kis változatosság. 
De én nem igazán szeretem a savanyú ízeket, ennek nálunk Férj a kedvelője - ezért is az ő feladata a limonádé készítése. Persze, ő mindig savanyúra készíti, amihez én mindig teszek egy kis cukrot, mert édesebben szeretem. Az életet is :)

Aztán találtam egy mondatot, ami elgondolkoztatott:

HA AZ ÉLET CITROMMAL KÍNÁL,

CSINÁLJ BELŐLE LIMONÁDÉT!

Van benne valami...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése