2014. augusztus 31., vasárnap

Viszlát nyár!

Holnap vége van a nyárnak. Nahát...Nem vagyok egy nyárrajongó, soha nem is voltam az. Meglepő módon az ősz az én évszakom. Szeretem, mert színes,mert különleges hangulata van az egész időszaknak, még akkor is, ha elő kell venni a vastagabb ruhákat. Amit én szívesen veszek. A nyári alig van rajtam ruha - dolog idegesít, zavar és frusztrál.


Persze azért volt és van benne 1-2 jó dolog is. Most kérek elnézést azoktól, akik szeretik a nyarat!

Persze sok mindent szeretek benne. Egyetlen NAGY dolog számomra, hogy nem szeretem a meleget. Közben pedig nagyon szeretem. Ugye milyen más ez? Nem szeretek 40 fokban közlekedni úgy, hogy szakad rólam a víz, de nagyon szeretek hűvösebb időben vastag takaró alatt olvasni. :)


De azért leírom azt is, hogy milyen dolgokat szeretek a nyárban:

- meleg nyári estéket, amikor hallani a tücsökciripelést,
- néha azért tényleg jól esik egy kis meleg nap (de ha lehet, fújjon egy kis szellő!)
- jó a reggeli harmat a füvön, (leginkább Bózsván a szép zöld gyepen)
- MINDEN MENNYISÉGBEN PARADICSOM ÉS DINNYE ÉS FŐTT KUKORICA! (ezt más évszakban nem lehet megoldani!!)
- amikor a kimosott ruhák 1 óra alatt megszáradnak, és nagyon jó illatuk van,
- gyerekzsivaj a medencében,
- a fagylaltevést (bár én ezt sem szeretem, de a gyerekeim igen, és miattuk örülök a nyárnak!)
- amikor lehet bárányfelhőket nézni és hasonlítgatni mindenféle dologhoz,
- grillezni finom zöldségeket,
- sok-sok gyümölcsöt enni,
- sokszor nyírni a füvet (én nagyon szeretek füvet nyírni!)
- mezítláb szaladgálni, és nem kell szólni állandóan a gyerekeknek, hogy "Papucs!"
- szoknyában járni
- hullócsillagokat nézni (bár idén kimaradt, de majd jövőre!)
- homokozni a gyerekekkel,
- vízben pacsálni, aztán persze kiakadni, hogy "már megint hogy nézek ki!"
- nyaralni, 
- sok nyerset enni,
- jót szórakozni azon, hogy a pulinkból mindig lóg valamilyen csimbók, amit a kertben összeszedett (ez tényleg nagyon vicces!)
...

De az őszt is nagyon várom.
Sok újat és izgalmasat tartogat. 
Remélem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése