2014. augusztus 17., vasárnap

Hálás szombat

Emlékeztek, amikor még írtam valamikor Hálás szombatot. Én is emlékszem... Rég volt...

Az a baj, hogy az a típusú ember vagyok, aki egyszerre sok mindenbe szeretne belefogni, sok minden érdekli és sok mindent szeretne egyszerre csinálni, de nem tud. Éppen ezért ebbe is és abba is belekap, és aztán nehezen fejez be mindent. Vagy legalábbis hosszú folyamat. Így vagyok a blogommal is. Átgondolva, átnézve, itt is belefogtam sok mindenbe, mert sok minden érdekelt, de mégsem vittem végig terveket, célokat, megvalósítandó feladatokat...
Azután rájöttem, hogy kicsit tényleg ilyen vagyok. Szétszórt, feledékeny, kapkodó, közben meg táblázatokat készítek és pontos számvetést dolgokról. Ugyanakkor nem tudom és nem emlékeszem, hogy hova teszek dolgokat. 
De Férj mindig azt mondja, hogy ez IS szereti bennem.



  •  Korán keltek a gyerekek, hogy apának segítsenek a fahordásban.
  • Paradicsom sok - azaz minden mennyiségben, bár berakni nem volt lehetőségem még :-)
  • Pogó kutyánk állatorvosnál volt, kapott chipet és oltást, jövő héten fodrászhoz megy :-)
  • Jégkockákkal vizet inni.
  • 1 hét alatt kimosni és kivasalni 3 hét nyaralásra való ruhaadagját...
  • Őszibarackot enni.
  • Kata bátor egyedül ugrálása a trambulinban - én is ugráltam vele, de arról nem készült kép - szerencsére....
  • Zsófi és Nimród medencézhetett kicsit
  • És végre elkészült egy olyan kép, ahol mindhárman vannak. Mert mindig valaki siet valahová - el a képről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése