2015. január 10., szombat

Hálás vagyok #14.

A HÉT MONDÁSA:

Egy-egy nimródi beszólásért mindig oda, meg vissza vagyok.

Pl. a legutóbbi, amikor reggelizés közben azt mondta nekem:

- Anya, hát nem olyan, mint egy ékszer?
- Micsoda?
- Hát a kis Kata, nem olyan, mint egy gyönyörű ékszer?

  • Túléltünk egy éjszakás hetet! Higgyétek el nekem, ez a legnehezebb hét, amikor Férj szakba jár! (bocs, tévedtem, még két éjszaka vár szegényre)
  • Nimród ezen a héten rekord mennyiségű kakaós csigát evett meg. Nem számoltam, de 5 biztos volt. Mit lehet tenni, szereti! :)
  • Kutyáztunk az enyhe télben, amit Pogó nagyon élvezett. Még én is, aki pedig köztudottan nem vagyok nagy kutyabarát (azért ne vessetek meg! - macskás vagyok, ezt mindig mondtam és mondom is!), de azért jókat szoktunk szaladgálni kint az udvaron. Ő pedig nagyon élvezi, el is dobja magát. Utána persze elég nehéz szabadulni tőle. Bocs, de elég fura kutya... De szeretem! Csak fura...
  • Zsófia év végén elfelejtett szólni, hogy milyen beírásokat kapott az iskolában, így bedobtuk a táskát a sarokba, és csak előtte vettük ki (remek szülői hozzáállás!), és találtam benne néhány kisötöst, dicséreteket, osztályfőnöki dicséreteket... Szóval ügyes a gyerek, csak elfelejti mondani :)
  • Nimródom még mindig mindentől kiborul, és noha rendszeres vitáink és veszekedéseink vannak, a szerelem nagy és örök! 
  • Végre alkotott valamit az oviban!
  • A legszófogadóbb gyerekem ezen a héten: Kata! Teljesen egyedül vetkőzik, amikor meghallja a varázsszót: fürdőszoba!
  • Nem voltak újévi fogadalmaim.
  • Nem híztam az ünnepek alatt.
  • Sütöttem Férjfogó meggyest, amit Kata szállítás előtt megsózott... :)
  • Új olvasó(k) a blogon, akiknek nagyon örülök! 
  • Egyik délután, amikor fájt a fejem, lefeküdtem pihenni pár percre, mire bejött Kata, és azt mondta nekem: "Hejte!"
  • Férj gesztenyepürét készített nekem.
  • Férj fél órát tanult egy dolgozatra, és 4-est kapott!
  • Gyerekekkel gyurmázni - Jézus pusztai megkísértése
  • Belefogtam egy könyvbe, és remélem a végére jutok. Szurkoljatok!
  • Lelkes lomtalanításba kezdtem,Hajrá én!
  • Még mindig járok konditerembe, és jó. Férj is mondtam hogy látszik. Ez még jobb!
A hét képe:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése