2015. január 17., szombat

Hálás vagyok #15.

Az a helyzet, hogy ez a hét elég húzós volt. De persze most is sok öröm ért. Ezen a héten is hálás vagyok. Sok mindenért:


A hét mondása ma Zsófiától származik.
Születésnapi bulira készülünk. Kinézett magának valamilyen hercegnős szívószálat (iszonyú sok pénzért). 

Én: - Drágám, ezt én nem veszem meg, mert nagyon sokba kerül. 
Zsófi: - De úgy szeretném!
Én: - Nagyon sokba kerül?
Nimród: - Mennyibe?
Én: - 990 Ft 10 db. Az sok pénz.
Nimród: - Az mennyi?
Én: - Hát, abból több, mint 10 kakaóscsigát tudnék neked venni. (Minálunk ez a konvertibilis fizetőeszköz.)
Zsófi: (kedvesen ránézve Nimródra) - Nimród, mit gondolsz, kibírod, ha néhány napig nem eszel kakaóscsigát?

  • Délutános hét volt, ez számomra a legnehezebb. 
  • A héten háromszor eljutottam a konditerembe, és nagyon jó volt! Az egyik nap például egy darabig csak én voltam. Az még jobb volt :)
  • Nagyon jó idő volt ezen a héten, Katával nagyon jókat sétáltunk a szép időben. 
  • Apa megtanított két szót neki: Pizza és Tészta! És nagyon jól mondja :)
  • Almás-mákos gyors süti
  • Romantikus beszélgetés Férjjel (rövid volt, de nagyon-nagy élmény)
  • Nimród influenzás lett (az oviból hozta haza), és ezért itthon maradt. Kata vigasztalta betegségében :)                                      
  • Férjtől kaptam egy új vasalót, mert a régi felmondta a szolgálatot. Nagyon jó és nagyon francia! És nagyon-nagy élmény!!!! Nagyon szeretek vasalni.
  • 3 év után újra nézni a Büszkeség és Balítéletet... ki ne szeretné Mr. Darcyt?
  • Csodálatos érzés, amikor a 3 gyerek egy fél órán keresztül csendben és nyugalomban tud egymással és együtt játszani! 
  • Napokig nem nézni tévét, még Híradót sem!
  • Egy régi, még a szorgalmatosi évekből származó napközis diákom a Facebookon elküldött nekem egy képet, amit egykor tőlem kapott. :) Nagyon jó érzés, hogy ilyesmit őrizgetnek tőlem. 2003-ban volt ez. Talán nem tűnök szerénytelennek, de nagyon jóban voltam a diákjaimmal. 
  • Ma csajos szombatot tartottunk. Zsófia, Kata és én mentünk a gyülekezetbe, ahol én végig tudtam hallgatni egy istentiszteletet. Ez mindenképpen nagy élmény nekem! 
  • Péntek este 8-kor már mindenki aludt, és volt időm olyan dolgokra, amelyekre ritkán. Mint például a Bibliaolvasás :)
  • Volt időm olvasni szombatiskolát, amely a Példabeszédek könyvével foglalkozik, és nagyon jó érzés! Az igetanulmányozás teljessé tette a hetemet!

         
És a hét meghatározó képe számomra:                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése