2015. október 19., hétfő

Bagoly készült

Már sokszor mondtam, hogy mi amolyan alkotós család vagyunk. Én is nagyon szeretem, Férj is szereti, és a gyerekeim pedig kimondottan lelkesek. Zsófia különösen. Ezért vele mindig érdemes mindenfélét készíteni. És élvezet is.
Nagyon kreatív és nagyon ötletes.
Nagyon szeretem Virág blogját, a Gyereketetőt. Mindig nézem, hogy milyen ötletei vannak, ami egyszerűek és praktikusak és egyébként is ... :) Sokat szoktunk innen megcsinálni. Nagyon szeretjük.

Mivel ma reggelre lebetegedtek a gyerekek, és nem mentek iskolába meg oviba, és amíg nem tudunk pótolni Zsófiával, gondoltam, csináljunk valami hasznosat is! Nem komoly, csak szerintem a hétvégei nagy "bulizás" következménye lett, hogy kicsit megfáztak. Nimród egész éjszaka köhögött, nem kapott levegőt, Zsófi meg prüszkölt, hogy gondoltam, nincs értelme vírust vinni egyik intézménybe sem, így ma jó meleget csináltam a házban, és kúráltuk magunkat. Holnapra már minden rendben lesz. Remélem :)

Egy időben Zsófiának bagolymániája volt. Így, mikor adódott a lehetőség, hogy megcsináljuk ezt:
http://gyereketeto.hu/kezmuvesek/cuki-bagoly-letoltheto-sablonnal
Katának is készült egy piros, mert milyen is készülhetett volna?, amikor ez a kedvenc színe, csak a fényképről azért maradt le, mert elaludt :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak a gyerekek és a bagoly is! Megnézem majd az elkészítést is!

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulást kívánok! Szépek lettek a baglyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük. Azóta már elkészült még legalább 3-4, annyira belejöttek. Főleg Zsófia. :)

      Törlés